piątek, 10 stycznia 2014

BingoSpa - Maska do włosów z ekstraktem z drożdży

BingoSpa
Maska do włosów z ekstraktem z drożdży

Opis producenta:
Maska do włosów BingoSpa z ekstraktem z drożdży piwnych zawierającym substancje aktywne takie jak:
witaminy, głównie z grupy B: tiamina (B1), ryboflawina(B2), kwas pantotenowy (B5) i pirydoksyna(B6)
proteiny, głównie te o niskiej masie cząsteczkowej,
peptydy i wolne aminokwasy ze szczególnym podkreśleniem kwasu glutaminowego, lizyny, alaniny, glicyny, metioniny i cystyny,
oligoelementy,
enzymy,
taniny.
Kompleks witamin grupy B poprawia metabolizm i uczestniczy w mechanizmie oddychania komórkowego. W ramach tego kompleksu, na szczególna uwagę zasługuje pirydoksyna (B6), witamina o udowodnionym działaniu przeciwłojotokowym, przywracającą prawidłowe funkcjonowanie gruczołów łojowych skóry.


Moja opinia:
Po tym jak kuracja do włosów wypadających się u mnie nie sprawdziła do końca (klik)... obawiałam się, że maska z ekstraktem z drożdży będzie podobna w działaniu i skutkach...
Na szczęście tak nie jest. 
Okazała się całkiem dobrym kosmetykiem.

Po pierwsze ma gęstą, treściwą konsystencję. Nie spływa z dłoni ani włosów przy nakładaniu.


Trzymam ją zwykle około 30 minut na włosach, choć producent zaleca 2 minuty.
Po spłukaniu włosy nie plątały się, bez problemu mogłam je rozczesać.
Pozostawały miękkie, błyszczące i puszyste (ten efekt u mnie niekoniecznie jest atutem, ale maska jest do włosów tłustych i jeśli ktoś ma problem z przyklapniętymi włosami, to będzie zachwycony ;)).
Nie obciąża włosów.
Nie uczuliła mnie, ani nie wywołała łupieżu.

Zwykle myję włosy co drugi dzień, po użyciu tej maski spokojnie mogłam myć co 3 dzień..

Maska niestety ma w składzie alkohol denat., który wysusza włosy....

Bardzo przyjemnie pachnie, choć to taki typowy kosmetyczny zapach.

Pojemność: 500ml
Cena: 14,50zł
Dostępność: sklep producenta BingoSpa
Skład: Aqua, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture), Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Propylene Glycol; Aqua, Rosmarinus Officinalis Extract; Chamomilla Recutita Extract; Arnica Montana Extract; Lamium Album Extract; Salvia Officinalis Extract; Nasturtium Offcinale Extract; Arctium Majus Extract; Citrus Medica Limonum Peel Extract; Hedera Helix Extract; Calendula Offcinalis Extract; Tropaeolum Majus Extract, Aqua; Propylene Glycol; Alcohol denat.; Faex Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben 

Używałyście tej maski?
A może polecicie mi inną z BingoSpa?

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam nic z BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wytrzymałabym 30 min z maską na głowie , fajnie , że przedłuża świeżość włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droższe z tego co pamiętam pobudzają włosy do wzrostu. Co prawda nic nie mialam z Bingo SPA to recenzja jest kuszaca

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się nie skuszę na jej zakup,zbyt wiele razy się zawiodłam na tej firmie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się być bardzo fajna. Super, ze przedluża świerzość włosów.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...