czwartek, 9 stycznia 2014

Allpresan SkinCair - Krem do stóp - mleko i miód

Allpresan SkinCair
Krem do stóp - mleko i miód
Opis producenta:

Regenerująca i wygładzająca pielęgnacja skóry z mlekiem i miodem
Właściwości:
- intensywnie nawilża
- regeneruje skórę
- sprawia, że skóra staje się miękka i gładka
- wiąże wilgoć w skórze
Zawiera:
- mocznik, kwas hialuronowy, wartościowe substancje czynne z mleka i miodu


Moja opinia:

Odkąd poznałam cudowne właściwości mocznika, to od tamtej pory sięgam tylko po kremy do stóp w składzie z nim. Ale zanim o właściwościach mocznika i samego kremu Allpresan zacznę od opakowania.
A krem tubeczkę ma dość gadżeciarską, a już na pewno inną od konkurencyjnych opakowań kremów.


Z początku o mało nie wydłubałam tej silikonowej kuleczki, a to właśnie stamtąd wydobywa się krem po naciśnięciu 'atomizera'.


Krem ma lekką konsystencję.
Bardzo dobrze się rozprowadza (jest bardzo śliski).
Nie zostawia on tłustej warstwy, a aksamitną, troszkę jakby silikonową, otulającą warstwę ... niczym druga skóra.
Dzięki temu nawilżenie utrzymuje się naprawdę bardzo długo.


Nawilża bardzo dobrze. Pozostawia skórę niesamowicie gładką i miękką, zregenerowaną.
Krem sprawdził się na mojej normalnej, nieproblematycznej skórze stóp, ale sprawdził się też u diabetyczki, który ma bardzo suchą skórę i wymagającą szczególnej pielęgnacji.
Nawilżenie nie utrzymywało się tylko po aplikacji kremu a o wiele, wiele dłużej... I za to tak bardzo lubię kremy z mocznikiem.

Pachnie bardzo przyjemnie i subtelnie, maślano-miodowo ;)

Mimo niewielkiej pojemności jest bardzo wydajny.

Pojemność: 30ml
Cena: ok 30zł
Dostępność: BmSalononline.pl
Skład: 

Miałyście do czynienia z kremami Allpresan?

10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz go widzę i podoba i się dozownik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i uwielbiam - wersje do łapek tez ale masz szczęście że trafiłas na serię miodkową bo oliwkowa pachnie jak mleczko do czyszczenia wanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) to dość specyficznie oliwkowa pachnie ;)) ale znając mój dziwny zapachowy gust mógłby mi się podobać .. ;)

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę taką firmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się taki fajny kremik do stópek na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na krem do stóp,to cena jest dosyć wysoka :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham kremy do stóp :) Ten nie wpadł mi jeszcze w ręce, ale zachęca mnie do kupna :) Firmy również nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka Allpresan jest to marka polecana głównie w gabinetach pedicure i podologicznych, gdyż królują w niej produkty do stóp. Stosunkowo niedawno marka rozszerzyła swoja ofertę o produkty do dłoni i do ciała. Polecamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi bardzo ładnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...