sobota, 7 grudnia 2013

Rossmann'owy Mikołaj Isanę przyniósł... i uciekł...

.. to był jedyny wczoraj Mikołaj... ale z jaką fajną paczuchą...
Czerwone okrągłe pudło z kosmetykami Isana, puchatym, kremowym szlafroczkiem... i przepyszną, mleczną czekoladką...



W zestawie:
* Szampon i płukanka do włosów brązowych
* 3 kosmetyki z serii Isana Med z Urea: krem do rąk, emulsja do ciała i żel pod prysznic
* krem do ciała - owoc granatu i figa
* żel pod prysznic - masło shea i owoc pasji



Najbardziej mnie ciekawi Isanowy krem do ciała z owocem granatu i figą. Niedawno zdenkowałam kakaową wersję, którą byłam zachwycona, mam nadzieję, że i tą polubię równie mocno.

przepraszam za jakość zdjęć, za oknem totalna ciemnica :(

Używałyście któryś z wyżej wymienionych kosmetyków?

28 komentarzy:

  1. Udanych testów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny mikołaj, zna się na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość paczki bardzo udana, a szlafroczek cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie napisałam recenzję isanowskiego balsamu z granatem i figą. Mi nie za bardzo odpowiada zarówno konsystencja jak i nawilżenie... Ale paczuszka boska:) z chęcią i ja przetestowałabym inne kosmetyki Isany :) pozdrawiam Iva

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko z chęcią bym przygarnęła, szczególnie szlafrok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jaki fajny zestaw :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam tyle dobrego o tych kremach do ciała, że aż muszę je koniecznie kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczuszka, udanego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dostałam tę pakę. Jestem nią zachwycona! Jak zobaczyłam ten szlafrok, to oniemiałam z zachwytu - zawsze taki chciałam ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale super prezent, a szlafrok super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnego testowania - świetna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczucha :) Samych udanych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyki jak kosmetyki ale jaki cudowny szlafroczek !

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tez przyniósł:D super paka:D. Najbardziej mnie cieszy szlafrok, bo nie mialam żadnego;).

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny szlafrok:> oby się wszystko dobrze używało;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mikołaj R. się postarał :) Mnie też bardzo ciekawi ten krem z granatem :) Teraz nic tylko się nakremować, otulić szlafroczkiem i spałaszować coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna paczuszka ; P
    Szlafroczek wygląda cudnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajną paczuszkę przyniósł Ci Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten szlafroczek:) fajna paczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę paczuszki :) Mam mleczko Isana i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czekoladkę wszamałam od razu :D a szlafrok jest mega! chodzę w nim wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...