piątek, 13 grudnia 2013

Perfecta Sugar Baby - bardzo pachnący duet

... i bardzo słodki a zarazem nietuczący... czyli o:
 Perfumowanym peelingu i kremie do ciała Perfecta Sugar Baby...

Opis producenta:
Peeling do ciała:
Upajający słodkim zapachem landrynek i waty cukrowej, peeling drobnoziarnisty do ciała z  L-karnityną, kofeiną i algami.
• Usuwa martwe komórki naskórka.
• Pobudza mikrokrążenie i regeneracje.
• Rewelacyjnie wygładza skórę.
• Pozostawia na skórze kuszący zapach, któremu trudno się oprzeć.
Krem do ciała:
Upajający słodkim zapachem landrynek i waty cukrowej, silnie nawilżający krem do pielęgnacji ciała z kwasem hialuronowym oraz olejkami arganowym i migdałowym.
• Intensywnie nawilża.
• Regeneruje i spowalnia wiotczenie skóry.
• Nadaje jedwabistą gładkość.
• Pozostawia na skórze kuszący zapach, któremu trudno się oprzeć.

Moja opinia:
Bardzo ciekawił mnie zapach tych kosmetyków i to od niego zacznę. Lubię słodkie zapachy, obawiałam się, że tu będą nawet dla mnie... miłośniczki takich zapachów za słodkie... Ale zapach mimo, że jest słodki, to ta słodycz jest bardzo wyważona. Zapach jest przyjemny, cukierkowo-kwiatowy. Nie mdły (choć miłośnikom świeżych zapachów może się taki wydawać).
Od razu jak otworzyłam tubkę wiedziałam, że miałam kiedyś wodę toaletową w identycznym zapachu... nazywała się Love (produkowany przez Urlic de Varens). Niestety zapach jest już wycofany z Polskiego rynku. Zapach jest naprawdę identyczny!! :)

Opakowanie: Oba kosmetyki zamknięte są w niemalże identycznych, różowych tubkach. Z jedyną różnicą: tą od peelingu jest matowa, zaś od kremu błyszcząca.
Poręczne, dość miękkie.. dzięki czemu z łatwością wydostać można kosmetyki.


Peeling do ciała ma dość rzadką konsystencję, dobrze się rozprowadza.
Drobinki w nim zawarte są bardzo delikatne, małe i szczerze to nie peelingują zbyt mocno.


Peeling ten świetnie sprawdza się jako codzienny żel peelingujący.
Pieni się bardzo mocno, gęstą, zbitą pianą.

Peeling nie wysuszył mojej skóry, nie uczulił ani nie podrażnił.
Świetnie sprawdzi się nawet przy bardzo wrażliwej skórze.
Zapach na ciele utrzymuje się jeszcze około 2 godzin.

Nie peelinguje tak jak peeling powinien, ale jako peelingujący żel na co dzień polecam ;) Szczególnie za ten śliczny zapach i gęstą pianę pod prysznicem ;))


Krem do ciała ma lekką konsystencję, choć jest dość gęsty. Rozprowadza się bardzo dobrze.
Błyskawicznie wchłania pozostawiając miękką, nawilżoną skórę... i ślicznie pachnącą.
Nie pozostawia tłustej, nieprzyjemnej warstwy. Nie lepi się.

Na mojej normalnej skórze dobrze się sprawdził w roli nawilżacza.

Używałam go tylko  wieczorami... i zapach utrzymywał się przez całą noc... ale nie był nachalny czy bardzo męczący. Przynajmniej dla mnie... ;)

Pojemność: 200ml 
Cena: ok 17 zł / szt

Miałyście już do czynienia z tą serią Perfecty?

13 komentarzy:

  1. mimo delikatnego efektu peelingu to i tak spróbowałabym ten duecik

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pomysł na opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremu może bym nie wypróbowała, ale peeling tak, nawet jak nie ściera mocno - zapach mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A miałam juz taką nadzieję na zdzieraka a tu delikatnie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skusze na taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie peeling, a właściwie żel peelingujący:) Mam sporo balsamów i maseł do ciała, ale wszelkiej maści zdzieraki idą u mnie jak woda. Wiem, że ten kosmetyk nie poradzi sobie z martwym naskórkiem, ale dobrze oczyszcza i ładnie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie pachną identycznie jak taka perfuma mel merio (wersja różowa)dostępna w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam je i czekają na swoję kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne mają opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo, ostatnio miałam kupić taki zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się skusze po Twojej recenzji !

    OdpowiedzUsuń
  12. Otrzymałam taki zestawik do przetestowania i podobnie jak Ty jestem zadowolona jakością i przede wszystkim zapachem, który zniewala całą noc :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...