czwartek, 5 grudnia 2013

Inveo - Hypoalergiczne serum stymulujące wzrost rzęs - wprowadzenie

Dziś dzięki portalowi Uroda i Zdrowie otrzymałam hypoalergiczne serum stymulujące wzrost rzęs Inveo.


W opakowaniu znajduje się serum oraz pogrubiający tusz do rzęs wraz z ulotką.



Serum:


Tusz do rzęs:

Opis producenta:
Hypoalergiczne serum stymulujące wzrost rzęs + gratis tusz pogrubiający do rzęs
Laboratorium firmy kosmetycznej Coloris wychodząc naprzeciw problemom z łamiącymi się, krótkimi i pozbawionymi blasku rzęsami wykreowało unikalne Hypoalergiczne Serum INVEO przeznaczone do pielęgnacji właśnie takich przerzedzonych, krótkich i wypadających rzęs, stymulujące ich naturalny wzrost .
Produkt powstał na bazie składnika wykorzystywanego w leczeniu schorzeń oka. W badaniach aplikacyjnych, poza skutkiem leczniczym, zauważono znaczną poprawę kondycji rzęs. Przy długotrwałym stosowaniu leku (ponad 4 tygodnie) rzęsy były dłuższe, mocniejsze i ciemniejsze. Stąd też jego wykorzystanie w kosmetyce. Preparat wzbogacony jest ekstraktem ze świetlika otrzymywanym z ziela świetlika lekarskiego Euphrasia Officinalis. Ekstrakt jest bogatym źródłem garbników, zawiera również glikozydy i kwasy fenolowe. Działa ściągająco oraz kojąco na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło. Łagodzi oznaki zmęczenia. Tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek. W celu uzyskania jak najbardziej delikatnego, nie drażniącego produktu, zastosowano w recepturze składniki pomocnicze używane również w kroplach do oczu.
Preparat odpowiada wymaganiom testu zgodności ze skórą atopową i szczególnie wrażliwą, łatwo ulegającą podrażnieniom (Skin Compatibility Test) oraz spełnia wymagania stawiane wyrobom kosmetycznym o deklarowanych właściwościach hypoalergicznych. Wydana ocena nie dotyczy osób, u których występuje alergia na którykolwiek ze składników kosmetyku.
Serum dostępne jest w sklepie Uroda i Zdrowie w cenie 149,90 zł
Kurację zaczynam jeszcze dziś.

Pierwsze wrażenia opiszę za 3 tygodnie, a pełna recenzja za ok 6 tygodni... zdjęcia przed i po także będą... ;)
Używała któraś z Was może tego serum?

17 komentarzy:

  1. Pierwszy raz o nim słyszę! Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, owocnych testów

    OdpowiedzUsuń
  4. z zaciekawieniem czekam na zdjęcia po ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam uwielbiam stary, dobry olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa rezultatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę tego serum. Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią. Życzę owocnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego serum i czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu, chętnie poczytam recenzje na jego temat

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nie znam tego produktu.Obecnie używam odżywki do rzęs od REVITALASH :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam coś podobnego s Gosha ale efektów nie było

    OdpowiedzUsuń
  12. Troche za drogi jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja używałam i na mnie zadziałało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to ;)
      mam nadzieję, że i u mnie będą efekty...

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...