środa, 4 grudnia 2013

Garnier Color Naturals - Ciemna czekolada (3.3)

Garnier
Color Naturals 
Ciemna czekolada (3.3)
Opis producenta:
Formuła kremu koloryzującego Garnier Color Naturals wzbogacona w olejek z oliwek wnika we wnętrze włosa, aby wydobyć długotrwały kolor z lśniącymi refleksami i zapewnić 100% pokrycia siwych włosów. Kremowa formuła z 3 olejkami odżywia i wygładza włókno włosa: włosy odżywione są elastyczne i miękkie w dotyku.

Moja opinia:
Przez ostatnie pół roku używałam farby Syoss - Tokyo Black.
I już na wstępie napiszę, że troszkę żałuję zdrady...

Pudełko zawartość ma standardową:

Farba po wymieszaniu z aktywatorem była bardzo rzadka, przez co dość ciężko nakładło się ją, spływała ze szczoteczki.
Jedno opakowanie wystarczyło na dość długie włosy (do długości połowy pleców).


Farbę trzymałam ok 25 minut.
I wyszła mi klasyczna czerń, w której nie ma co szukać brązowych tonów.

Zdjęcia z lampą:

Farba włosów nie zniszczyła, nadal ją miękkie i lśniące.
Ładnie pokryła odrosty i siwe włosy (tak, mam je! :().

Dopiero po 7 tygodniach widzę pożądany kolor włosów.
Troszkę musiałam się naczekać.. ale całe szczęście, że ta czerń się wypłukała. Szkoda tylko, że teraz kiedy muszę farbować włosy po raz kolejny przez odrosty :/

Teraz w kolejce mam farbę z Joanny: Śliwkową oberżynę.
Mam nadzieję, że choć w części wyjdzie mi taki kolor jaki chcę.. ;)))

21 komentarzy:

  1. dla mnie za ciemny, taki kolor by mnie postarzył

    OdpowiedzUsuń
  2. I tego nie lubię w brązowych farbach do włosów, że zawsze wychodzą za ciemno. Faktycznie na zdjęciu widać, że nie ma ani grama brązowych, czekoladowych tonów. Ja ostatnio już nie walczę z takim problemem, bo stosuję tylko szampony koloryzujące i to tylko na odrosty. Dzięki temu mam faktycznie brązowe, a nie czarne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mało która farba wychodzi jak z pudełeczka ;))

      Usuń
  3. szkoda, że wyszedł czarny. Ja używam farby Inebrya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście się farba wypłukała troszkę ;)
      a Inebrya nie znam...

      Usuń
  4. dla mnie jest za ciemny ale używam tej farby, tylko w kolorze ciemny blond, mój naturalny to własnie taki mysi blond, miesiac temu farbowałam włosy i nie widać odrostów wiec albo włosy mi nie rosną albo to jest mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ńie farbuje wlosow mam mysi blond i tak juz zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Farbowałam się kiedyś GARNIEREM.Był,to mój pierwszy i ostatni raz - dostałam po niej okropnego uczulenia :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swojego czasu używałam farb z Garniera, ale zrezygnowałam, bo po nich cięzko kolor schodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no :( bardzo długo
      u mnie to trwało prawie 7 tygodni, a włosy myję co 2 dzień...
      ale ważne, że schodzi.. bo jak farbowałam Palette to nic nie schodziło :(

      Usuń
  8. nienawidzę jak farby mają jeden kolor na opakowaniu a wychodzi całkiem inny. Ja teraz farbuję jakś farbą w musie 3 mieisąc z rzędu i za każdym razem otrzymuję inny kolor o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. dobrze że przynajmniej włosów nie niszczy bo ta moja w musie zrobiła mi siano na głowie :(

      Usuń
  9. Powodzenia z nowym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazwyczaj farbuję Castingiem, teraz ostatnio wybieram Marion i zawsze, ale to zawsze kupuję farbę o kolorze ton jaśniejszym, bo jak brałam ciemny brąz to wychodził czarny :/

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś farbowałam tymi farbami , ale na czarno :P Więc nie mialam problemu z ciemniejszym rezultatem :P :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak to już bywa, dlatego przestałam farbować włosy (chociaż kiedy pojawią się siwe włosy to pewnie do tego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie typowy czarny. Kiedyś też mnie skusiła brązowa farba i też wyszły czarne, ale z tego co pamiętam dość szybko się sprała i efekt był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tej śliwkowej oberżyny.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...