niedziela, 1 grudnia 2013

EpilFeet - Intensywnie złuszczająca maska do stóp w formie wygodnych skarpetek

Dziś o nowości na naszym rynku:
EpilFeet - Intensywnie złuszczająca maska do stóp w formie wygodnych skarpetek

Opis producenta:
Maska do stóp EpilFeet, opiera się o aktywny kompleks kwasów, który rozbijając nagromadzone komórki keratynowe, umożliwia skuteczne złuszczanie martwego, zrogowaciałego naskórka. Maska normalizując cykl złuszczania, wspomaga odnowę, regenerację i intensywne wygładzenie skóry stóp oraz zapobiega powstawaniu silnych zrogowaceń. Produkt jest bezpieczny i nieinwazyjny - usuwa martwy naskórek podczas pierwszego użycia, nie naruszając żywych komórek.  Preparat opiera się o kwas mlekowy, salicylowy, glikolowy i cytrynowy, glicerynę, mocznik, oraz witaminę E. 

Dostępna jest w dwóch rozmiarach: skarpetki dla kobiet i dla mężczyzn. 



Moja opinia:
Różowe pasiaste pudełeczko skrywa hermetycznie zamkniętą w srebrnym woreczku parę skarpet.


Jako, że na moim stópkach nie ma co złuszczać, dorwałam kolejne stópki w rodzinie.
'Ofiara' nie stawiała oporów, mimo, że o skarpetkach złuszczających nie słyszała wcześniej nic.
Skarpetki wewnątrz były z dość solidnego woreczka, do niego były dołączone tasiemki klejące, aby dodatkowo zabezpieczyć i przymocować skarpetki do stóp.
Skarpetki na nogach trzymane były ok 1,5 godziny. W tym czasie  nie odczuwano żadnego dyskomfortu, w formie pieczenia, szczypania itp.
Przez pierwsze 2 dni skóra była mocno napięta, dopiero w 3 dniu rozpoczął się proces złuszczania i trwał przez kolejne 4 dni. 
Przez ten czas skóra dość mocno się łuszczyła. 
Cały proces przebiegał bezboleśnie.
Producent nie zaleca kremowania stóp w tym czasie, ani tym bardziej peelingów.

Po tygodniu skóra stóp wyglądała o niebo lepiej niż przed zabiegiem... Mięciutka, delikatna  i gładka. Idealna.

Bardzo wygodna opcja. Dość czasochłonna wliczając w to cały proces złuszczania, ale patrząc na efekty.. warte zachodu.

Skład:

Cena: ok 99 zł
Dostępna jest w salonach kosmetycznych w całej Polsce oraz na stronie www.epilfeet.pl

17 komentarzy:

  1. Musiałabym zafundować moim stópkom taki zabieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie kuszą takie złuszczające skarpetki, ostatnio jest o nich bardzo głośno. Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przetestowałabym te skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj wykonałam sobie taki zabieg, jednak skarpetki miałam z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te skarpetki chetnie bym je przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby się taki zabieg moim stopom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dziś je założyłam, czekam na efekty, ale na razie mi się podobało - żadnego dyskomfortu, tylko przyjemność ;) I zapach piękny :)
    P.S. Nie wiem czy to tylko ja tak widzę Twój post, czy bloger Ci napsocił w notce, tekst nałożony jeden na drugi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz rację, coś sie popsuło...
      idę grzebać ;)) i poprawić, dzięki :)

      Usuń
  8. ja mam z cosmabell, jestem w trakcie testów, i skóra mi schodzi:P
    fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wypróbowałabym takie skarpetki, ale sądzę, że efekt jest krótkotrwały, a cena wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko pięknie, ładnie, tylko ta cena ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo to jest idealna maska dla takiego leniucha jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe, fajna i wygodna forma :) Cena straszy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie te skarpetki. Cena jest wysoka, ale po Twoim opisie raczej produkt jest jej wart.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te zdzieraki w formie skarpet :)
    mam doświadczenie z dwoma, o tym drugim, tańszym napiszę jutro coś na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam u kogoś "fotoreportaż" z tego schodzenia skóry. Robi wrażenie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maskę tą otrzymałam na urodziny - uważam, że świetny pomysł na prezent o każdej porze roku. Jeśli ktoś poszukuje - http://epilfeet.pl/pl - jest w promocyjnej cenie. Moje nogi dawno nie wyglądały tak zdrowo i estetycznie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...