sobota, 28 grudnia 2013

Blistex Intensive Lip Relief - regenerujący balsam do ust

Blistex
Intensive Lip Relief 
Regenerujący balsam do ust

Opis producenta:
Wiodącym wariantem w gamie balsamów jest  Blistex® INTENSIVE – 

unikalny produkt, który zapewnia natychmiastową pomoc nawet 

najbardziej spierzchniętym  i popękanym ustom. Jest on także  polecany 

dla osób, które cierpią na opryszczkę wargową. 


  • szybko uśmierza ból ust, także spowodowany opryszczką
  • jego wyjątkowa lekka konsystencja ułatwia aplikację, nie powodując 
    dodatkowego podrażnienia popękanych i bolących ust
  • przyspiesza gojenie oraz intensywnie nawilża  i regeneruje skórę ust, 
    sprawiając, że szybko odzyskują one swój zdrowy wygląd
  • zawiera filtr SPF 10, który chroni przed szkodliwym działaniem promieni UVB, dlatego jest również polecany  dla osób narażonych na silne działanie 
    słońca (na przykład w zimie na nartach czy w lecie na plaży)

Moja opinia:
Balsamy Blistex są równie sławne co Carmex'y. Byłam ich bardzo ciekawa. Aż wreszcie postanowiłam spróbować. Tym bardziej, że wersja Lip Relief miała mi pomóc z opryszczka, którą mam bardzo często.
Ale czy pomogła? Tak... Podobnie jak przy Carmex'ie, przy regularnym używaniu problem opryszczki nie tyle zniknął, co został uśpiony. Co mnie bardzo cieszy.

Balsam zamknięty jest w malutkiej 6ml, miękkiej tubeczce, z której łatwo można wydobyć balsam.
Ma on dość rzadką konsystencję (jak krem nawilżający), biały kolor. W smaku i wyglądzie przypomina pastę do zębów. I pod tym względem wygrywa z konkurencyjnym Carmexem. Nie jest gorzki, a nawet słodkawy.

Natychmiastowo nawilża i zmiękcza skórę ust. Regeneruje w ekspresowym tempie popękaną i zranioną od opryszczki skórę. Dzięki delikatnemu chłodzeniu koi i niweluje ból.
Wchłania się błyskawicznie, jak dla mnie nawet za szybko, ponieważ lubię mieć grubą warstwę pielęgnującego balsamu do ust. I przez te jego szybkie wchłanianie nakładam go ok 3 razy więcej niż np. Carmexu.
6ml tubka wystarczyła mi na 5 tygodni. To chyba najszybciej zużyty balsam do ust przeze mnie. Ale z chęcią nabyłam kolejną tubkę.

Polecam, szczególnie tym osobom, które mają problem z opryszczką, a którym nie podpasował z różnych względów Carmex. 


Pojemność: 6ml
Cena: 9 zł
Skład: 

Jakich balsamów do ust teraz używacie? Które polecacie? :)

20 komentarzy:

  1. Przydałby mi się , ostatnio mam problemy z ustami ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie pociągają z uwagi na petrolatum w składzie. Dobrze sprawdza mi się ostatnio pomadka Alterry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no składowo okropnie (na inne części twarzy bym nie nałożyła... ), ale anty-opryszkowo działają super ;)
      z Alterry nie miałam jeszcze, ale z tych z dobrym składem lubię Sylveco :)

      Usuń
  3. miałam próbkę, niezbyt mnie zachęca, ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od pierwszego użycia nie zachwyciła i mnie,
      dopiero po kilku dniach polubiłam, więc Ci się nie dziwię ;)

      ale to świetny balsam ;)

      Usuń
  4. kupiłam ją. Beznadziejny. Lepiej kupić krem Nivea

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jej trudno mi sie wypowiadać

    OdpowiedzUsuń
  6. Przestraszył mnie skład tej pomadki

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ale w tubce, uzywam w razie potrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcialam napisac: w innej tubce:)))

      Usuń
    2. ja głównie na noc go używam ;)

      Usuń
  8. uwielbiam i wolę od Carmexa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie wolę od Carmexa. Mam wersję klasyczną w sztyfcie i bardzo przypadł mi do gustu zapach oraz smak, czego do Carmexie powiedzieć nie można.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie stosowałam ale mam inny także z tej firmy i jest dobry ale nie zachwyca:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie stosowałam tego produktu nigdy jednak słyszałam wile dobrego o tej firmie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba warto się za nim rozejrzeć. Chociażby z ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi Blistex odpowiada bardziej niż Carmex, ma lepszy zapach, a kwestie pielęgnacyjne podobne.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...