sobota, 16 listopada 2013

Professional By Fama - Argan Oil - serum upiększające z olejkiem arganowym

Professional By Fama
Argan Oil
Serum upiększające z olejkiem arganowym

Opis producenta:

Argan Oil pochodzący z Maroka, bogaty w witaminę E i właściwości kosmetyczne OLIWA PUSTYNI to rewelacyjny produkt chroniący strukturę skóry głowy przed czynnikami zewnętrznymi oraz promieniami UV, wzmacnia, wygładza, nadaje połysk oraz poskramia gęste i puszyste włosy! Ułatwia rozczesywanie, rozplątywanie włosów.

Efekt rozświetlenia gwarantowany.


Moja opinia:
Bardzo długo zbierałam się do tej recenzji, ale to dlatego, że z początku arganowe serum Proffessional By Fama, o którym dziś mowa... niczym mnie nie zachwycało.
Dawałam mu kilka szans, aż wreszcie je pokochałam  wręcz.

Serum zamknięte jest w szklanej butelce, z bardzo wygodną i higieniczną pompką, która dawkuje niewielką ilość kosmetyku.



Przy pierwszych użyciach włosy były tylko (aż?) o wiele bardziej lśniące niż dotychczas. 
Po kilku tygodniach zauważyłam, że włosy są o wiele bardziej miłe w dotyku niż kiedykolwiek.
Efekt ten utrzymuje się cały czas, a nie tylko po nałożeniu serum i do następnego mycia.

Serum bardzo ułatwia mi rozczesywanie włosów, używam je już zamiast odżywek (szczególnie jak nie mam czasu).
Nie obciąża włosów.
Używam niewielkiej ilości 3 pompek (jedna pompka dawkuje ok. 0,1-0,2 ml serum) na mokre włosy. Nakładam je na całą długość, szczególnie skupiając się na końcówkach włosów.
Serum jest bardzo wydajne. W końcu to serum olejowe, więc zbyt dużej ilości nałożyć się nie da.

Pachnie 
prześlicznie, delikatną i otulającą wanilią. Ale zapach wyczuwam tylko podczas aplikacji. Później jest niewyczuwalny.

Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 50 zł
Dostępny w sklepach internetowych i salonach fryzjerskich.

Miałyście do czynienia z tym serum?
A może używacie czystego olejku arganowego do włosów? Niedługo także taki zrecenzuję .. ;)

12 komentarzy:

  1. lekko drogie, ale z tego co piszesz to opłaca się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olejek arganowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli efekty są to i warty jest swej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ten obecny szał na olejek arganowy. sama ostatnio przymierzałam się do takiej serii z Eveline, ale może zainwestuję trochę więcej pieniędzy i skuszę się na ten? zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czysty olejek arganowy,ale jak do tej pory używam go tylko na twarz i w tej roli spisuje się świetnie. Muszę spróbować z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ani tej firmy,ani samego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie znam tego produktu, ale czysty olej arganowy bardzo lubię - nie tylko do włosów, ale też do skóry. Świetny jest pod oczy, nawet na mojej dojrzałej skórze dobrze sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że świetnie sprawdziłby się do moich suchych włosów... Trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widze ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go, ale z chęcią bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To produkt dla mnie. Jeśli działanie ma tak dobre, to wart jest swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten olejek jest rewelacyjny, właśnie skończył mi się i chcę kupić drugi, ma piękny,delikatny zapach, super konstystencje, jest wydajny więc cena wcale nie jest wysoka, włosy są po nim miękkie i błyszczące, mam geste, kręcone włosy a co za tym idzie są trochę suche, po tym olejku rozczesują się super i są nawilżone, co dla mnie ważne nie obciąża włosów, jest wart tej ceny, dziewczyny kupujcie, rzadko mi jakiś kosmetyk do włosów pasuje bo mam ,,trudne'' włosy ale to kupię jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...