środa, 13 listopada 2013

Go Cranberry - Solny peeling do ciała z masłem shea i solą z Bochni

Go Cranberry
Solny peeling do ciała z masłem shea i solą z Bochni

Opis producenta:
Peeling GoCranberry przeznaczony jest do pielęgnacji każdego typu skóry. Wspomaga mikrokrążenie, doskonale wygładza oraz oczyszcza dostarczając skórze cennych mikroelementów. Skutecznie zmiękcza skórę pozostawiając ją gładką i jedwabistą. Doskonale przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji, zwiększając wnikanie substancji aktywnych zawartych w kosmetykach.
Zawiera: masło shea (karite), olej winogronowy, witaminę E, olej żurawinowy, sól z Bochni.
Produkt:
- hypoalergiczny,
- nie zawiera konserwantów,
- kompozycja zapachowa nie zawiera alergenów. 

Moja opinia:


Peeling zamknięty mamy w zgrabnym, plastikowym słoiczku z metalowa nakrętką.


Konsystencję ma gęstą. Drobinki soli są bardzo małe i nie są ostre, ale bardzo dobrze radzą sobie ze złuszczeniem naskórka. Jest ich naprawdę bardzo dużo.
Peeling jest bardzo treściwy.


Podczas masażu drobinki soli dość szybko się rozpuszczają. Ale zdążą w międzyczasie wygładzić naszą skórę i zachwycić... miękką, bardzo dobrze nawilżoną skórą, nie tylko do następnego mycia. Efekt utrzymuje się długo.
Po jego użyciu nie potrzeba używać już balsamów, maseł i tym podobnych kosmetyków.
Miałam mnóstwo peelingów, z których byłam zadowolona, ale żaden aż tak dobrze i długotrwale nie nawilżał skóry pod prysznicem. Zapewne to zasługa między innymi masełka shea i oleju winogronowego.

Zaskoczyło mnie to, że nawet po depilacji sól nie podrażniała mojej skóry.
Zwykle kończyło się to u mnie szczypaniem i podrażnieniem skóry. Ale nie w tym przypadku.

Oprócz złuszczenia naskórka, mamy tutaj dobrze wypielęgnowaną, nawilżoną i natłuszczoną skórę.
Ja mam normalną skórę, ale jestem pewna, że peeling świetnie spisze się także przy suchej i bardzo suchej skórze.

Peeling pachnie prześlicznie, jak cała seria Go Cranberry. Zapach jest słodki, ale zarazem lekko kwaskowy, bardzo subtelny i nie drażniący. Przyjemny i umilający domowe SPA :)

Cena: 24.60 zł
Pojemność: 200ml
A tutaj jego skład, jakże króciutki:
Dostępny m.in. w sklepie producenta GoCranberry.pl


Miałyście do czynienia z kosmetykami Go Cranberry?

13 komentarzy:

  1. ja muszę właśnie sprawić sobie jakiś peeling do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz więcej czytam o GoCranberry i mam coraz większą ochotę wypróbować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmy nie znam, ale twoja recenzja jest kusząca :) Ja właśnie mieszkam w Bochni i zgodzę się z tobą, że sól dobrze sprawdza się jako kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro taki fajny muszę się jemu przyjrzeć bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie bardziej wolę peelingi cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To zapach myśle ze urzekl mnie ;) ten kwaskowy slodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory mom ulubionym był peeling cukrowy z Marizy. Myślę, że kupię go i zobaczymy, czy będzie sprawdzał się równie dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kusi, juz słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad kupnem jego lub peelingu z limonką Organic People i dalej nie wiem, który wybrać ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest drogi....a dostepny pewnie tylko w sieci :/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...