czwartek, 14 listopada 2013

Colour Alike - lakiery: Strażnik Teksasu, Densfiołek, Daleko do Sopotu?, Glitter (500 NOTKA!! :))

Dziś zaprezentuję swatche 4 lakierów Colour Alike: 
*Strażnik Teksasu
*Densfiołek
* Daleko do Sopotu?
* Glitter





Swatche:

487 Daleko do Sopotu? 206 Glitter



Strażnik teksasu + Glitter




209 Densfiołek


Densfiołek najbardziej mi się podobał, ale też najbardziej rozczarował, odpryskuje już w ten sam dzień :( Bardzo nietrwały.
Pozostałe lakiery nie odpryskiwaly mi, jedynie końcówki zaczynały się ścierać po 3 dniach.
Strażnik Teksasu to mój faworyt  i najczęściej będzie gościł jesienią i zimą na moich paznokciach w duecie z Glitterem.  Już nawet myślę czy nie dokupię sobie zapasu ;) póki są dostępne ;)

Używacie lakierów Colour Alike? Jesteście z nich zadowolone?
Niedługo wrzucę jeszcze swatche dwóch innych lakierów z tej firmy ;)

ps. to jest moja 500 notka na blogu ;) aż w szoku jestem, a za 2 miesiące stukną 2 latka bloga... ;) Nie myślałam nawet, że tyle naskrobie i przez tak długi czas ;)

15 komentarzy:

  1. ZŁOTY na prawdę ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Densfiołek ma śliczny kolor, tylko szkoda, że taki nie trwały ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Densfiołek mnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Densiołek rzeczywiście piękny ale strażnik teksasu wymiata! :) A z kolei daleko do sopotu będzie idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strażnik Teksasu najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Densfiołek prezentuje sie swietnie, szkoda, że niezbyt trwały...

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie wszystkie urzekły swoim kolorem. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Glitter wyglada w butelce bardzo obiecujaco, szkoda ze na paznokciach nie masz tych duzych drobin z niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie szybko opadają na dno! :(
      a polowałam na nie przy malowaniu hehe ;)

      Usuń
  9. piękny jest ten Daleko do Sopotu, mam go, ale jeszcze nim nie malowałam :) Poza tym Densfiołek też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się Strażnik Teksasu, ale nazwa Densfiołek, bajeczna:D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...