poniedziałek, 14 października 2013

Professional By Fama A+ Smoother Spray

Professional By Fama A+ 
Smoother Spray


Opis producenta:
Idealny spray do wykreowania włosów wygładzonych. Zwiększa objętość cienkich włosów, chroni przed źródłami ciepła i wilgocią.

Moja opinia:
Gładkie i proste włosy to moje marzenie... a mam oczywiście puszyste (bardzo puszyste), kręcone...
Niby norma, bo baby już tak mają, że zawsze chcą tego czego nie mają... nie doceniając tego czym obdarzyła matka natura.

Spray zamknięty jest w dość dużej, ale poręcznej butelce.
Dozownik mnie zaskoczył, żeby 'wydobyć' płyn wystarczy raz nacisnąć, a płyn leci tak jak w lakierach do włosów, jednym ciągiem.


Mgiełka jest delikatna. Nie moczy włosów, jak niektóre spraye tego typu.
Dobrze 'otula' włosy, chroniąc je przed wysoką temperaturą.
Pachnie z początku (podczas prostowania) bardzo ładnie i delikatnie, jednak po wyprostowaniu zapach jest intensywny (jak dla mnie zbyt intensywny, ponieważ z perfum wtedy muszę zrezygnować, zapach jest bardzo 'dominujący').. i jest to nuta, której nie lubię - istna PACZULA.

Spray bardzo dobrze chroni włosy przed wysoką temperaturą, a zwykle prostownicę nastawiam na 200 st.C.
Prostownica gładko przesuwa się po włosach, spray nie utrudnia tu zadania a nawet ułatwia.
Włosy po jego użyciu są proste, miękkie i lśniące.
... I bardzo pachnące! :) ...
Niestety spray nie sprawia, że włosy są choć troszkę mniej puszyste i wygładzone.
I tak jak zapewnia producent - zwiększa objętość włosów - dla mnie to minus, ale dla osób z cienkimi i rzadkimi włosami będzie to duży atut.

Wydajność średnia.

Pojemność: 300 ml
Cena: ok 40 zł

Nie jest to mój ulubieniec... Ale absolutnie nie jest to bubel.
Zdecydowanie lepszy spray od opisywanego  przeze mnie kiedyś Osis+.

Prostujecie włosy? Czy włosomaniactwo opętało całą blogosferę? :)

15 komentarzy:

  1. ciekawy produkt, ale chyba nie dałabym za niego 40zł, bo znam wiele innych całkiem tańszych zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro zapach pozostaje na włosach to ja rezygnuję...bo perfumy to mój codzienny dodatek i nie mogłabym z nich nie skorzystać;P mogliby to zmienić hm

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam tego produktu, ale nie skusze się. Za tą cenę można kupić coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo nie znam tego produktu, wygląda kusząco, ale po Lanazie do prostowania włosów za bagatela (60zł) mam traumę ;p i wolę nie wydawać tyle kasy na takie cuda. Za to mam i polecam Marion termoochrona - spray :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ani tej firmy,ani samego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie prostuję. Więc z produktu pewnie nie skorzystam ale cenę ma wysoką...

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę drogi produkt. Dla mnie nieprzydatny, bo nie używam prostownicy :) Częściej lokówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś namiętnie prostowałam włosy - miałam tak bardzo je wycieniowane, że wywijały się w każdą możliwą stronę ;) A teraz? Prostuję tylko na jakieś ważniejsze okazje :)

    A produktu nie miałam i wątpię, by mi się teraz przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. produkt ok, ale nie stosuje prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam jednak mam proste włosy wiec wystarczy nawet najtanszy spray :) ale jak zobacze to pewnie sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęciłaś mnie:) a masz sposób na elektryzujące się włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą odżywkę na suche włosy używam http://kolorowoipachnaco.blogspot.com/2013/05/marion-byskawiczna-odzywka.html
      polecam bo tania i bardzo wydajna :)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...