poniedziałek, 28 października 2013

Nivea - Nawilżający balsam do ciała pod prysznic - hit czy kit?

Nivea
Nawilżający balsam do ciała pod prysznic

Opis producenta:

Balsam do ciała pod prysznic to wygodny i przyjemny sposób na uzyskanie aksamitnie miękkiej skóry już pod prysznicem!

DZIAŁANIE
Nakładasz odżywczą formułę z mleczkiem migdałowym bezpośrednio na mokrą skórę. Balsam działa jak odżywka, szybko i łatwo nawilżając skórę. Po kilku sekundach spłukujesz pozostałości balsamu z ciała. Następnie możesz od razu się wytrzeć i ubrać, nie czekając na wchłonięcie się balsamu do ciała.

Stosując balsam do ciała pod prysznic oszczędzasz 4 min. dziennie, czyli aż 24h w ciągu roku. To zupełnie tak, jakby ktoś podarował Ci dodatkowy dzień!

Moja opinia:

O balsamach pod prysznic Nivea było dość głośno....
Recenzje pojawiały się przeróżne, w większości jednak spotykałam te niepochlebne i odwlekałam używanie balsamu..... 
Zupełnie niepotrzebnie!!!
Pokochałam go od pierwszego użycia... Pierwsze co mnie zachwyciło to zapach - prześliczny... świeży, delikatny, niezwykle relaksujący i umilający prysznic.
Aplikacja nie sprawia problemu. Balsam jest dość rzadki, ma konsystencję mleczka do ciała, jednak nie spływa z ciała. Dobrze się rozsmarowuje. Spłukuje bez problemu. 
Nie pozostawia tłustej warstwy... A delikatną, przyjemną w dotyku i miękką skórę.

Mam normalną skórę i balsam sprawdza się idealnie. Osoby ze suchą skórą raczej nie będą z niego zadowolone, a już na pewno sam balsam im nie wystarczy, aby zapewnić skórze odpowiednie nawilżenie.

Niestety balsam jest bardzo niewydajny.
Mimo tej jednej wady... uwielbiam go! !:))
Dawno żaden kosmetyk tego typu aż tak mnie nie zachwycił... Używanie go to czysta (i pachnąca)  przyjemność :)

Pojemność: 400 ml
Cena: ok 25 zł
Skład: 

Miałyście do czynienia z tym balsamem? Jak u Was się sprawdził?

21 komentarzy:

  1. bardzo jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś wersję niebieską i bardzo dobrze się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam :) i chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam jak dla mnie jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go wiele osob pisalo że sie nie sprawdził a dla mnie latem byl genialny owszem teraz zimą potrzebuje lepszego nawilzenia ale wciaz ueazam ze jest niezly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie hit! Wolę go nawet niż ten granatowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go, ale oddałam siostrze. Wolę jednak balsamować ciało w innym miejscu niż prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na niego ochotę :) Jeszcze nigdy go nie stosowałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam parcia żeby go kupić..

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię te balsamy, zwłaszcza jak biorę szybki prysznic i nie mam czasu na balsamowanie się i czekanie aż krem się wchłonie. spokojnie można je polecać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam go, ale jestem bardzo ciekawa jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję, że podałaś skład!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie dla mnie, oddałam mamie niebieską wersję

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam suchą skórę, dlatego obawiam się, że ten balsam mógłby nie sprostać moim oczekiwaniom. Z drugiej strony nie zawsze mam czas, żeby po porannym prysznicu wklepywać w ciało tradycyjne mazidła. W takich kryzysowych sytuacjach ten innowacyjny produkt mógłby znaleźć zastosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go i z pewnością jest to fajna alternatywa na wyjazdy, ale złudzeniem jest że zastępuje balsamowanie ponieważ i tak najpierw musimy się umyć żelem, a dopiero później go nałożyć, więc czasowo podobnie a działanie znacznie mniejsze i moim zdaniem nie jest w stanie zastąpić zwykłego balsamu do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go, ale niestety ostatnio mam suchą skórę, więc na razie u mnie się nie sprawdzi :( może gdy stan mojej skóry poprawi się to go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. od jakiegoś czasu chcę go zakupić na sytuacje awaryjno-czasowe:) ale wiecznie zapominam zabrać go z półki w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele różnych opinii o nim słyszałam:). Nawet moja współlokatorka go używa :P. Może kiedyś wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...