sobota, 5 października 2013

Head & Shoulders - Szampon przeciwłupieżowy przeciw wypadaniu włosów

Head & Shoulders
Szampon przeciwłupieżowy przeciw wypadaniu włosów
dla mężczyzn...

Opis producenta:
Head&shoulders przeciwko wypadaniu włosów dla mężczyzn został opracowany z myślą 
o mężczyznach, którzy mają zbyt wiele spraw na głowie i często nie pamiętają o właściwej pielęgnacji włosów. Nierzadko zdarza się, że myją je zbyt intensywnie i stosują niewłaściwe kosmetyki niedostosowane do ich potrzeb lub, co gorsza, używają do ich mycia żeli pod prysznic czy mydeł. Wielu mężczyzn sięga też po kosmetyki swoich partnerek. Tymczasem produkty, które zostały stworzone z myślą o potrzebach kobiet, zawierają więcej substancji odżywczych niż jest to potrzebne męskim włosom. W rezultacie krótkie włosy mężczyzn mogą wyglądać na obciążone, przetłuszczone 
i mniej zdrowe niż w rzeczywistości. Ten problem dotyczy zwłaszcza włosów cienkich i delikatnych. 
A przecież one także potrzebują odżywienia i zaawansowanej technologicznie ochrony przed szkodliwymi czynnikami niszczącymi włos. Naukowcy head&shoulders odkryli, że spowodowane przez łupież drapanie negatywnie wpływa na kondycję włosów i może wzmagać ich łamliwość. head&shoulders przeciwko wypadaniu włosów dla mężczyzn z kompleksem ActiZinc skutecznie redukuje łupież i swędzenie podrażnionej skóry głowy. W efekcie wypadanie włosów zmniejsza się aż o 95%! Dodatkowo, szampon zawiera optymalną ilość substancji odżywczych, by nie obciążać włosów i zapewnić im idealny wygląd. Szampon Head & Shoulders wyróżnia się także oryginalnym męskim zapachem, dającym wyjątkowe uczucie świeżości.

Moja opinia:
Wersja dla mężczyzn zakupiona przypadkiem ;) przez niedoczytanie.
Szampony przeciwłupieżowe kupuję dosłownie raz do roku i używam wtedy, gdy jakiś szampon czy odżywka mi zaszkodzi i wywoła łupież. Zdarza się to rzadko na szczęście... ale od lat  zawsze wtedy sięgam po szampony Head & Shoulders. Żadna z dotychczasowych wersji mnie nie zawiodła.
Wystarczyło, że użyłam ze 3-4 razy i problem miałam z głowy.
Tak też było z tą wersją szamponu.

Nie mogę się do niczego przyczepić... 
Konsystencję ma odpowiednią - szampon nie jest zbyt gęsty, ale też nie rzadki. Nie spływa z dłoni.
Pachnie dość specyficznie, ale przyjemnie - zresztą każdy szampon H&S jaki miałam pachniał niemalże identycznie. 

Butelka mogłaby być miększa, ponieważ resztki szamponu ciężko się wyciska, ale tragedii w tej kwestii nie ma.

Nie używam go na co dzień... tak jak pisałam wyżej łupież mam bardzo rzadko, poza tym farbuję włosy a niestety szampony przeciwłupieżowe sprawiają, że farba bardzo szybko się wypłukuje a tego nie chcę..

Nie plącze włosów, ale pozostawia je szorstkie i niemiłe w dotyku. Konieczne było użycie odżywki po jego użyciu.
Bardzo dobrze oczyszcza włosy (radzi sobie świetnie nawet z cięższymi olejami), łupież w przeciągu 3-4 użyć w moim przypadku znikał całkowicie.
Zauważyłam też, że włosy pozostawały dużej świeże.

Nie zauważyłam, aby zadziałał w kwestii wypadania moich włosów.


Pojemność: 250 ml
Cena: ok 12 zl
Skład: 

30 komentarzy:

  1. również od czasu do czas po niego sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy szampon :) nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kila razy miałam okazję używać ten szampon, jednak w innej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam i też nie widziałam efektu powstrzymującego wypadanie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam problemów ze skórą głowy więc nie korzystam z tego szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś na szczęście nigdy nie był mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam zielone jabłuszko i włosy musiałam myć codziennie (myję co 2) i łupież znikał tylko, gdy używałam go, później było to samo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wpadłabym na to by używać akurat męski,ale ponoć są dobre na łupież..

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że od razu 2x SLS, ale moje włosy dobrze znoszą SLSy :P fajnie, że jest 2w1, bo akurat moje włosy mają te dwa problemy równocześnie, więc może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu używałam Head&Shoulders. Moim zdaniem po ten szampon należy sięgać okazjonalnie. Początkowo byłam zadowolona z jego działania, po tygodniu codziennego stosowania skalp uległ podrażnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mam problem z łupieżem to też po niego czasem sięgam

    OdpowiedzUsuń
  12. nie uzywalam go nigdy bo pachnie tak zwyczajnie. lubie wersje rozowa albo owocowa <3

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie H&H jest bardzo dobry jesli chodzi o walkę z łupieżem, ale jeśli chodzi o skład to masakra jakaś :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i używam sporadycznie, ale bardzo sobie chwalę jego działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. szoruje nim włosy raz w tygodniu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam problemu z łupieżem, więc go nie stosuję. Mój tato natomiast używa go cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam szamponu z tej firmy. :)
    zaobserwowałam Cie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe szczęscie nie mam problemu z łupieżem, dlatego nie kupuję takich szamponów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. używam obecnie head&shoulders do wrażliwej skóry głowy i jestem z niego generalnie zadowolona... skóra mnie nawet jakoś mniej swędzi, także jest ok:)... jeśli chodzi o jego tępe wykończenie włosów... to ja i tak zawsze i po wszystkim muszę stosować odżywki, bo inaczej ich nie rozczeszę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam szamponów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze go nie miałam! Kiedyś sięgnę :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jakoś nie jestem przekonana do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też czasami po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie wolę Nizoral. Jest droższy, ale jego działanie jest dla mnie lepsze. Head & Shouders pomaga, ale na krótko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nizoral to szampon leczniczy.... a H&S nie. On ma tylko utrzymać ten stan.

      Usuń
    2. zgadza się, head and shoulders to po prostu łagodny szampon podtrzymujący odpowiednią kondycję włosów, ale jak problem wypadania czy łupieżu się nasila to niestety ten szampon nie pomoze, ale ogólnie fajny, lubię tę markę

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...