czwartek, 17 października 2013

Garnier Mineral Invisible przeciw śladom/plamom/przebarwieniom

Garnier
Mineral Invisible przeciw śladom/plamom/przebarwieniom


Opis producenta:
48h* ochrony przed wilgocią i przykrym zapachem, dzięki ultraabsorbującemu Mineralite**
Formuła nowej generacji: oparta na niewidocznych składnicach, by chronić kolorowe ubranie przed śladami i plamami. Pozbywasz się efektu sztywnienia materiału lub gromadzenia produktu na materiale w okolicach pach. 
CZARNY: bez białych śladów nawet przy obcisłych topach; 
BIAŁY: bez żółtych plan, pranie po praniu; 
KOLORY: rewolucja dla kolorowych koszulek! Zapobiega przebarwieniom na materiale.Szybko schnie, zostawia aksamitną skórę, przeciwdziała poceniu i zapobiega przykremu zapachowi przez 48h*. Bez alkoholu** Bez parabenów. Testowany dermatologicznie.

Moja opinia:

Długi czas zbierałam się do tej recenzji..  w ostatnim czasie używałam 2 antyperspirantów Garnier Mineral Invisible przeciw śladom na ubraniach itp. w dwóch wersjach: spray i w kulce, która to dziś będzie w roli głównej. Choć o wersji spray także wspomnę na końcu...

Kulka ma bardzo poręczne opakowanie, ale niestety niewygodne zamknięcie na zatrzask, z który troszkę trzeba się 'namęczyć'. Bez dopasowania co do milimetra po prostu go nie zamkniemy.

Kulka jest idealnej wielkości.. nie zacina się, nie zbiera się w niej zbyt duża ilość antyperspirantu.
Antyperspirant jest odpowiedniej konsystencji, nie jest rzadki, ale też nie gęsty i kremowy. 
Bardzo szybko wysycha - kwestia ok 1-2 minut.

Pachnie bardzo przyjemnie, kwiatowo, ale nie przytłaczająco i nie 'dominująco' przez co nie 'gryzie się' z perfumami.

Ochronę zapewnia w moim przypadku na cały dzień.
Czuję się dzięki niemu pewnie. Żadnych mokrych plam, czy przykrego zapachu.
Nie wysusza skóry, ani jej nie podrażnia, nawet po ówczesnej depilacji.
Ideał!! (no może te domknięcie denerwujące, ale jestem w stanie wybaczyć)

No i niestety jest to istne przeciwieństwo jego brata (siostry? :)) w wersji spray - która niestety długo schnie, brudząc ubrania i nie zapewniając przy tym odpowiedniej ochrony... w moim przypadku była ona na góra 2 godziny. Nie pomagały większe ilości dezodorantu, ani mniejsze.. Dawałam mu kilka szans, aż wreszcie pewnego dnia wreszcie go zdenkowałam...

Także wersję w kulce polecam bardzo! ;))
Wersji spray nie polecam wcale!!!!!!

Cena: ok 10zł
Pojemność: 50 ml

15 komentarzy:

  1. Dziwne, że ten sam produkt w innej wersji jest taki odmienny od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie moje kulka si,e kończy, już w takim razie znam zastępce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozostanę wierna moim sprawdzonym antyperspirantom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykła wersja mi niezbyt pasowała, ale może ta okazałaby się lepsza? Będę musiała zakupić i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tylko używam antyperspirantów w kulce :) Muszę go wypróbować jak skończę kulkę z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nigdy nie przekonam się do antyprespirantów w kulce ;-/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za sprayami. Zazwyczaj zapewniają słabszą ochronę. Podczas aplikacji wydziela się "chmura", która podrażnia nos i oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja muszę sięgać po większy hardcore.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś uwielbiałam "kulki" Garniera, ale po zastosowaniu trzeciej niestety mnie uczuliła. Niestety, bo one są na prawdę rewelacyjne jeśli chodzi o trwałość, zapach, itp.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie kulki z tej serii to strzał w 10. Długo szukałam czegoś, co będzie skuteczne przez cały dzień i znalazłam. Obojętnie jaki kierunek obiera kulka z tej serii, każda jest genialna. Nie zamienię już na żadną inna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę zbyt delikatny, dla hardcorow polecam bloker z ziaji : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie potwornie podrażniał, ale wiele osób sie nim zachwyca... ;)
      z hardcore wolę Antidral :D

      Usuń
  12. też obecnie używam tej wersji w kulce i gdyby nie to zamknięcie to było by jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałm go kiedyś i u mnie sprawdził się średniawo.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...