piątek, 27 września 2013

OPI - Germany Collection GER-MINIS - rozczarowanie ...

Wokół lakierów OPI krążą już legendy. Jakie to piękne kolory, jaka trwałość... wysoka jakość.
Byłam bardzo ich ciekawa, ale ceny skutecznie mnie odstraszały.
Jednak pewnego dnia w moje ręce wpadł zestaw mini lakierów z kolekcji niemieckiej - GER-MINIS.

  • Zestaw zawiera 4 mini lakiery o pojemności 3,75 ml: Don’t Pretzel My Buttons, Nein! Nein! Nein! Ok Fine!, Unfor-greta-bly Blue, Suzi & The 7 Düsseldorfs.

Don’t Pretzel My Buttons - najjaśniejszy z kolekcji, w kolorze caffee latte ;)
Najbardziej mnie ciekawił i najbardziej zawiódł. Trwałość wręcz zerowa. Schodzi w ten sam dzień :(
Krycie po 2 warstwach, choć i 3 nie zaszkodzi.

Unfor-greta-bly Blue - ciemnoniebieski, z perłową poświatą. Cudowny kolor, wielowymiaro
wy, na pewno nie nudny. Dobre krycie po 2 warstwach. 
Trwałość ok 3 dni. Nie odpryskuje, ale dość szybko ścierają się końcówki.


Suzi & The 7 Düsseldorfs - fioletowy z perłową poświatą. Podobnie jak w/w ... wielowymiarowy, nie nudny. Krycie po 2 warstwach. Ścierają się końcówki po 2-3 dniach.


i ostatni:
Nein! Nein! Nein! Ok Fine! - ciemna zieleń. Krycie po 3 warstwach (na zdjęciu są 2 i jak widać konieczna jest jeszcze 3). Trwałość 3-4 dni.


Wszystkie bardzo szybko schną. 
Ale mimo to zawiodła mnie trwałość tych lakierów a już w szczególności 'trwałość' lakieru: Don’t Pretzel My Buttons. Nie spodziewałam się, że nie wytrzyma nawet jednego dnia. Dawałam mu kilka szans...  no ale niestety.

Na więcej nie skuszę się. Taką trwałość to mam z lakierami Wibo, a cenowo 10 razy tańsze niż OPI.

A Wy jesteście zadowolone z lakierów OPI? Co o nich sądzicie?

22 komentarze:

  1. MAM niebieskiego żuczka :) uwielbiam :) trwałość dokładnie taka sama, ale cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy lakierów OPI, ale chyba nie mam czego żałować.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolorki są ładne najbardziej spodobał mi sie ten beżowy szkoda że najbardziej Cie zawiódł ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kolory - wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szczerze nie znoszę miniaturowych OPIków! Większe są trochę lepszej jakości, ale te małe to koszmarki, którymi ciężko pomalować paznokcie z uwagi na ten mikruśny pędzelek :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego lakieru OPI ale jakoś mi się do nich nie śpieszy:P to samo mam z Essie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z opi i średnio mnie do nich ciągnie... można kupić tańsze i równie dobre lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolorki, pierwszy raz czarny lakier mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam żadnego OPIka :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy kolor podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie mialam ale z tego co piszesz nie warto wydać na nie tyle pieniędzy. Myślę, że jak się dobrze poszuka to znajdziemy to samo w niższej cenie

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie trzymają się super, ale to pewnie zależy od paznokci jakie mamy. np. Catrice też trzyma się 4-5 dni, przy czym niektórzy mocno na nie narzekają.

    OdpowiedzUsuń
  13. wiesz wszystko zależy od paznokcia, ja mam klientki u których lakiery trzymają się naprawdę długo, a u mnie, tan sam lakier, już tego samego dnia mogę odrywać płatami

    OdpowiedzUsuń
  14. To faktycznie trwałość za taką cenę nie powala, a lakiery dość drogie. Tańsze też wytrzymują 3-4 dni. Lovely noszę już tydzień i domalowałam tylko starte końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieski i fiolet śliczne są.... nie wiem dlaczego ale na moich paznokciach każdy lakier trzyma się zawsze dłużej niż 3 dni, a robię wszystko w domu ;D ostatnio u Siebie opisywałam lakier który fotografowałam po zbieraniu orzechów na ogrodzie i praniu ręcznym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam je w Tku, ale nie kupiłam bo były rozswarstwione ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Suzi & The 7 Düsseldorfscuzdny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fiolet piękny, ale jak tak marnie u nich z trwałością to nie warto kupować ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna ta taka czarna zieleń.
    Co do pazurków to już dawno wyrównane. Zdobienie było małą zabawą przed ścięciem :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...