poniedziałek, 23 września 2013

Makijaż: Świeżo i optymistycznie ...

na przekór paskudnej pogodzie za oknem, coś świeżego i optymistycznego... ;)
W użyciu cienie Inglot Rainbow Satin nr 131...




Kreski nie widzimy, moich rzęs także (mają okres totalnego buntu ;)).
Podziwiamy kolor cieni... ;) mnie zauroczyły totalnie... w okresie jesiennym będą moimi numer 1 <3 ;)



Użyłam:
baza pod cienie ArtDeco
cienie Inglot Rainbow Satin nr 131
tusz Maybelline Colossal Smoky Eyes
eyeliner Lime Crime - Quill
podkład Annabelle Minerals - Golden Fair

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubie takie kolorki :) kusza mnie cienie Inglot,mam tylko 2obecnie ;) ale za to masę innych więc raczej na razie Inglotowych nie kupie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jaka ładna świeżynka :) bardzo fajny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, ale niestety nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam cienie Inglota, piękny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo promienny makijaż :) masz piekne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie nie pasują takie kolorki, ale bardzo ładne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby taki prosty makijaź, a taki ładny i kobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne cienie, makijaż bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne to trio;) można już nim wymalować całe oko bez konieczności sięgania po inne cienie

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny i naprawdę świeży ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyszło, tak słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...