środa, 11 września 2013

Lavera - Szampon 'Mleczko pomarańczowe' - pomarańczowa rozkosz

Lavera 
Szampon 'Mleczko pomarańczowe' 



Opis producenta:
Jeśli chcesz wzmocnić swoje cienkie i delikatne włosy spróbuj tego wspaniale pachnącego szamponu. Lecytyna i ekstrakt z kwiatów pomarańczy to perfekcyjna pielęgnacja dla włosów, które nabierają objętości i pięknie błyszczą. Wartościowe proteiny pszenicy dodają włosom siły a ekstrakt z chmielu ułatwia rozczesywanie i sprawia, że stają się one fantastycznie puszyste. Siła, miękkość i witalność włosów.


Moja opinia:
Szampon zamknięty jest w prostej butelce, z dość miękkiego, ciemnobrązowego plastiku.
Z wygodnym otwarciem.

Skrywa w sobie bardzo gęsty, wręcz galaretowaty szampon w mlecznym, perłowym kolorze. Niestety jak dla mnie jest zbyt gęsty i często spływał mi z włosów.
Pieni się bardzo dobrze, jest wydajny.
 Dobrze myje (jednak nie wiem jak radzi sobie ze zmyciem olejów, ponieważ w ostatnim czasie nie nakładałam ich). Nie plącze włosów. 
Po jego użyciu włosy dobrze się rozczesują, nawet bez użycia odżywki.
Są miękkie, lśniące, miłe w dotyku, puszyste (choć w moim przypadku nie jest to zaleta ;)).

Pachnie niesamowicie pięknie, jak pomarańczowa oranżada. To własnie zapach totalnie mnie w nim ujął.

Niestety jak dla mnie cena jest stanowczo za wysoka, mimo dobrego składu, wegańskiego.... i tego, że szampon spełnia swoją podstawową rolę.

Pojemność: 250 ml
Cena: ok 35 zł
Skład: Water (Aqua), Sodium Coco Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Coco Glucoside, Glycerin, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Water*, Camelia Oleifera Leaf Extract*, Humulus Lupulus (Hops) Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrogenated Lecithin, Glycol Distearate, Alcohol*, Fragrance (Parfum)**, Citral**, Limonene**, Linalool*
* ingredients from certified organic agriculture
**natural essential oils

Używacie ekologicznych kosmetyków do włosów? Znacie kosmetyki Lavera?

16 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy. Wolę jedynak gdy szampon jest z pompką lub na "press", bo zazwyczaj takich jak ten nie mogę otworzyć gdy mam mokre dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pompka najwygodniejsza ;)
      ale ja to otwieram zwykle szampony zanim zmoczę włosy i ręce... ;) żeby się nie siłować z zatyczkami itp ;)

      Usuń
  2. Przydałoby się coś na objętość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDO, muszę go mieć, kocham pomarańczę w kosmetykach, a jak te są jeszcze eco, to już w ogóle <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmy nie znam, ale ten zapach mnie ciekawi, kocham pomarańcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam markę. Fajnie, że nie plącze włosów, ale cena jak dla mnie trochę wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego szamponu, ale o firmie słyszałam wiele dobrego )

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Laverę, a cena moim zdaniem wcale nie jest tak bardzo wygórowana, gęstość mi odpowiada, zapach też :) Nic, tylko brać!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierszy raz słysze o tym szamponie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę kosztuje. Gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepach internetowych (m.in. ekopiekno, helfy..) itp.

      Usuń
  10. Z Lavery miałam dotąd tylko krem do rąk i był świetny...Szukam łągodnych szamponów bez SLES, więc może i na to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam swoje pewniaki,po które cały czas sięgam i z,których jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak za szampon to cena dla mnie zbyt wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny szampon :) od dawna obserwuję Cię na FB :) Teraz zaczynam przygodę z blogiem i tutaj też obserwuję ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki Lavera właśnie odkrywam. Tego produktu nie znam, ale inne, których używam bardzo mi się podobają, więc po ten szampon też chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...