poniedziałek, 30 września 2013

Clean & Clear - Morning energy - Energetyzujący tonik do twarzy

Clean & Clear
Morning energy
Energetyzujący tonik do twarzy
Opis producenta:

Morning Energy to delikatny tonik zawierający witaminę C i żeń - szeń. Tonik nie tylko usuwa brud, tłuszcz i zanieczyszczenia, ale pozostawia Twoją skórę odświeżoną i pełną energii na cały dzień. Jest na tyle delikatny, że możesz go stosować codziennie. 

Moja opinia:
Po przeczytaniu powyższego opisu producenta, aż się zaśmiałam.
Delikatny? Do codziennego użytku?
Phi...
Od razu po otworzeniu buteleczki czuć alkohol, od którego aż oczy pieką. Nie wspomnę o tym jak bardzo pieką, gdy nalejemy go na wacik i przetrzemy nim twarz.
Jeżeli mamy wypryski na twarzy (a szczególnie jeśli są rozdrapane) bardzo szczypie.


Po odparowaniu alkoholu czuć dość przyjemny, energetyzujący zapach.

Na pewno nie jest to tonik do codziennego użytku. Bardzo wysusza skórę, a jest to najgorsze zło jakie możemy zrobić mieszanej bądź tłustej skórze.

No ale... bardzo dobrze oczyszcza skórę. Pomaga w wygojeniu się wyprysków.
Niestety nie można go zbyt często używać, a jeśli już .. radzę tuż po jego użyciu nałożyć treściwy, nawilżający krem.

Tonik ten mam już dość długi czas. Używam sporadycznie, ale już nie na twarz... Skupiam się na nawilżaniu twarzy a na wszelkie niespodzianki wolę nałożyć maść (Sudomax, Tormentiol lub maść ichtiolową).
Tonik zużywam na dekolt, bądź plecy .. jeśli tam coś się pojawi... I w tych miejscach spisuje się rewelacyjnie.

Ani go nie polecam, ani nie odradzam.
Należy jednak uważać i toniki z alkoholem używać z rozwagą.


Pojemność: 200 ml
Cena: 14 zł
Skład: Aqua, Alcohol Denat, Menthyl Lactate, Cucumis Sativus Extract, Zingiber Officinale Extract, Panax Ginseng Extract, Citrus Grandis Friut Extract, Menthol, Bezophenone-4, Polysorbate 20, PPG-5-Ceteth-20, Sodium Citrate, Cirtic Acid, Potassium Lactate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Parfum, CI 19140, CI 16035.

Używacie toniki do twarzy z alkoholem? Czy omijacie je szerokim łukiem?

21 komentarzy:

  1. alkohol? szczypanie? NIGDY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno odstawiłam wszystkie toniki z alkoholem, ten alkohol nie zrobił dla mojej cery nic dobrego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę delikatne toniki... mam suchą skórę i po co ją dodatkowo wysuszać

    OdpowiedzUsuń
  4. staram się unikać toników bo zauważyłam że wysuszają mi skórę, miałam krem z tej serii i całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za C&C ze względu właśnie na szczypanie i wysuszenie. Teraz moja skóra już tego nie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię alkoholowych toników, mi też wysuszają twarz czego baaardzo nie lubię:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten tonik,ale chyba nie najlepiej się u mnie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nieciekawie z tym alkoholem ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś używałam i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już znalazłam swój tonikowy ideał, z urody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię toniku z alkoholem to wysyszacz mojej skory ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie jestem przekonana do alkoholu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. on świetnie oczyszczał moją cerę, szkoda tylko, że teraz nie mogę go nigdzie dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś miałam ten zielony ale nie specjalnie widziałam jakiekolwiek efekty

    OdpowiedzUsuń
  15. Kieeeeedyś, kiedyś używałam kosmetyków tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie toniki C&C są zbyt agresywne ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. O matulu, jak ja dawno używałam kosmetyków tej firmy ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ich nie uzywam bo moja znajoma pracuje w tej firmie i odradza kosmetyki do buzi :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Alkohol dość wysoko w składzie. Ale u mnie to akurat czasami jest atutem.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...