piątek, 20 września 2013

Annabelle Minerals - podkład kryjący Golden Fair (nowe opakowanie)

Annabelle Minerals
podkład w formule kryjącej 
odcień: Golden Fair

Bardzo ciekawa byłam czy wraz ze zmianą opakowania nastąpiła zmiana formuły podkładów... na szczęście nie.
Poprzednie opakowanie było mniejsze, zgrabniejsze, ale nie posiadało zasuwanego sitka.
Przydatne udogodnienie, szczególnie jeśli musimy zabrać podkład ze sobą.


Sitko ma tylko 4, ale dość duże dziurki. Podkład 'dawkuje' się dobrze, nie wysypuje się zbyt duża jego ilość.



Do idealnego krycia wystarczą już 2 cienkie warstwy.
Podkład kryje idealnie...  nie dając efektu 'maski'.

Nie zapycha, nie podrażnia.
Nie podkreśla suchych skórek, a nawet zauważyłam, że je skutecznie tuszuje, dzięki kremowej konsystencji.
Nie podkreśla porów.
Idealnie zakrywa wszelkie mniejsze naczynka czy wypryski (przy większych przydaje się korektor - ja używam odcienia 'medium' z Annabelle Minerals).

Mam cerę mieszaną - tłusta strefa T i normalna na policzkach (czasami sucha).
Bywały dni, że podkład warzył mi się w strefie T, ale znalazłam rozwiązanie - mineralny primer (który nakładam pod podkład i na) ...  dzięki niemu mogę przez kilka godzin obyć się bez jakichkolwiek poprawek.
Trwałość bez primera: ok 10 godzin (gdzie po ok. 2-3 godz. lekko zaczynałam się świecić w strefie T i musiałam używać bibułek matujących). Z primerem: cały dzień i wieczór (gdzie po ok. 6-8 godz. musiałam używać bibułek matujących).

Efekt przed i po (2 cienkie warstwy podkładu), w tych samych warunkach oświetleniowych, bez jakichkolwiek poprawek (zdjęcia zostały tylko wycięte):

a tu instrukcja obsługi  jak nakładać podkład:


Polecam w szczególności osobom, które chcą zacząć przygodę z minerałami, sama zaczynałam właśnie od podkładów Annabelle Minerals i jestem nimi zauroczona już ponad 1,5 roku. Są bardzo łatwe w obsłudze.
Szybko osiągamy nimi pożądany efekt.
Piękne krycie, naturalny efekt i brak paskudnych składników, jakie mamy w drogeryjnych podkładach.

Nie tak dawno recenzowałam podkład w innym kolorze, jednak w tej samej formule, dlatego tym razem do recenzji podeszłam troszkę inaczej. Tutaj jest więcej informacji KLIK.

Składniki: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines.

Dostępny na stronie producenta w cenie 30 zł za 4 g i 50 zł za 10 g.

46 komentarzy:

  1. ja używam koloru golden fairest, odpowiada mi bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli teraz podkłady mają takie opakowania jak korektory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie wszystkie zmienili ;)
      róże zapewne też takie będą mieli, bądź już mają ;)

      Usuń
  3. bardzo ciekawy podkład, jednak widzę, że u Ciebie bardzo zmienia kolor cery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twarz mam bladziutką, jeszcze po kwasach
      za to reszta w odcieniach golden ;) dlatego dobieram do koloru szyi (zresztą tak się robi, nie?)
      bo jakbym pod kolor skóry twarzy dobierała to musiałabym w neutrale celować ;) a szyję mam żółtawo-zielonkawą ;) ehhhhhhh i jak by to wyglądało? :D

      Usuń
  4. jaka różnica, świetny podkład.. można zamówić próbki żeby dobraćdo swojej karnacji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, za 7,50zł są 1 g słoiczki (1/4 pełnowymiarowego opakowania), które na kilka(naście) użyć wystarczą ;)

      Usuń
  5. Wow! Bardzo ładnie wygląda na buzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, tak bardzo lubię ich formułkę, ale muszę wyluzować, bo dopiero co zrobiłam sobie primer i podkład z kolorówki :p mam pytanie co do primerka to używasz tą samą formułę co ja(matte). Zastanawiałam się czy dałaś całe 3,6 g krzemionki i czy Cię czasem nie przesusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja primer używam z Amilie ;) 'Angel dust'
      gotowy ;)
      sama jeszcze nie kombinowałam :)

      Usuń
    2. a to Cię przepraszam, myślałam że kręciłaś własny primer...

      Usuń
    3. Właśnie miałam pytać co to za primer, o którym piszesz. Wygląda na to, że mam odpowiedź. 'Angel dust' z Amilie to jest wciąż to, co polecasz? :)

      Usuń
    4. nadal go używam i bardzo lubię :)
      polecam ;)
      choć lepszy jest z Earthnicity puder Velvet HD, ale też 2 razy droższy (choć z aktualną zniżką cena jest znośniejsza ;)) jest też wydajniejszy więc... ;))

      Usuń
    5. A gdzie można upolować tę 'aktualną zniżkę'? :)

      Usuń
    6. na dole recenzji podałam dwie :) http://kolorowoipachnaco.blogspot.com/2014/01/earthnicity-mineralny-sypki-puder.html

      Usuń
    7. Baaaardzo dziękuję :))

      Usuń
  7. U mnie też dziś króluje Anna Belle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielbię takie zasuwane sitka w mineralnych kosmetykach, niby takie nic a bardzo ułatwia życie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Który kolor polecałabyś dla super bladziochów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najjaśniejsze są fairest ;) ale nie wiem, czy Twoja cera jest bardziej w kierunku golden (lekko żółtawa), beige czy natural .. ;)

      Usuń
    2. Hmmm zamówię próbki. Na pewno odpada golden :)

      Usuń
  10. Przyznam,że wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wypróbuję. Najpierw muszę zamówić próbki, ale totalnie nie wiem, w jakie odcienie celować. Zawsze mam problem z dobraniem koloru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt końcowy jest świetny! Czegoś takiego szukam :) Fajnie, że mają różne gramatury do wyboru, może skuszę się na mniejszą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład jest cudowny ;)
      i najtańszy wśród tych czysto mineralnych ;)

      mają jeszcze 1 g próbki w słoiczkach za 7,50 zł ;)

      Usuń
  13. bardzo mnie skusiłaś tą recenzją ;) obawiam się tylko suchych skórek i ważenia podkładu.. stąd moje pytanie. jaki krem użyć pod podkład mineralny? żeby buzia się bardzo nie świeciła, ale też nie była sucha jak wiór? z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam mieszaną cerę...
      pod podkład nigdy nie używałam kremów,
      na noc używam serum i treściwego kremu, rano tylko myję twarz nawilżającą pianką (Decubal) lub przemywam płynem micelarnym i nakładam minerały ;)
      nie poradziłabym sobie właśnie z warzeniem, nawet primer niewiele by dał pewnie

      Usuń
    2. dzięki za szybką odpowiedź ;) spróbuje Twojego sposobu

      Usuń
  14. Przydatny post dla adeptów minerałów, dziękuję pięknie:) mam cerę mieszaną, trądzikową i podkłady drogeryjne bardzo mnie zapychają. Na pewno spróbuje:) mam tylko pytanie - chce zamówić ich próbki żeby nie kupowac w ciemno. Jeśli wśród nich znajde odcień dla mnie idealny, czy pozostale nietrafione próbki da się ze sobą zmieszać tak, by uzyskać inny, bardziej pożądany odcień? W kwestii minerałów jestem totalnie zielona, przepraszam za ignorancję:) z góry dziekuje za,odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja sama tak zużyłam wszystkie próbki ;)
      można mieszać do woli ;) skład mają ten sam, więc na cerę itp. to nie będzie miało wpływu

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie za odpowiedź;) pozdrawiam:)

      Usuń
  15. gdzie można zamówić takie próbki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie producenta
      podałam odnośnik na końcu notki ;)

      Usuń
  16. Mam pytanie odnośnie próbek. Czy za 7,50 mozna zamówić tylko jedną próbkę , czy przy jednorazowym zakupie mozna zamówić kilka ale i tak płaci się tylko taką sumę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna kosztuje 7,5 zł (1g)
      wystarczy sprawdzić na stronie ;)

      Usuń
  17. Efekt naprawdę świetny. Od dawna planuję zakup i czas nadrobić stracony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam nigdy o nim, a bardzo fajnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja chce kupic golden tylko nie wiem który mam dosc opalona buzie a nei tyle buzie co cąłe ciało a buzie ciutke musze przyciemnic bo sie znacznie rózni .. golden medium miałas moze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty mulatka? Ja jako bronzer Light używałam i ciemniejszego nawet nie bierz ;)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...