poniedziałek, 16 września 2013

Annabelle Minerals - pędzel do podkładu 'flat top'

Annabelle Minerals
pędzel do podkładu 'flat top'


Opis producenta:
Niezastąpiony przy używaniu produktów mineralnych. Pozwala precyzyjnie nakładać kosmetyki oraz zapewnia silne krycie. Pędzel jest gęsty, miękki i delikatny. Wykonany z syntetycznego włosia z bambusową rączką. Bezpieczny dla alergików. 


Wymiary
długość - 10 cm,
długość rączki - 7 cm,
szerokość - 2,5 cm


Moja opinia:
To mój drugi pędzel od Annabelle Minerals, jako pierwszy miałam ich pędzel do różu / bronzera, który używam już 1,5 roku. 
Bardzo mnie ciekawił pędzel 'flat top', tym bardziej, że ten do różu zachwyca mnie już długi czas. Przez ten czas nie wypadł mi z niego ani 1 włos, mimo niemalże codziennego prania, wciąż wygląda jak nowy... no ale nie o nim dziś ;)
Pędzel 'flat top' od Annabelle Minerals zachwycił mnie już przy pierwszym użyciu - jest niezwykle miękki i przyjemny w dotyku. Nie powoduje pylenia podkładu.
Włosie nie kłuje twarzy podczas aplikacji podkładu.
Idealnie rozprowadza się nim podkład mineralny, dociera do najmniejszych zakamarków, nie ma problemu z rozprowadzeniem podkładu na skrzydełkach nosa czy pod oczami.

Włosie jest bardzo gęste, dobrze trzyma się trzonka, nie wypada (a podobnie jak pędzel do różu piorę go po każdym użyciu).
Dobrze się go oczyszcza, zwykle piorę go w szamponie, który aktualnie używam. Schnie kilka godzin. Nie odkształca się.


Trzonek jest odpowiedniej wielkości. Nie jest za długi, dzięki czemu bez przeszkód (typu obijanie trzonka o lusterko) możemy nałożyć podkład.
Pędzlem tym dobrze rozciera się także bronzer. Idealny do konturowania.

A tu porównanie pędzla 'flat top' z pędzlem do różu tej samej firmy (który przypomnę używam i piorę niemalże codziennie od 1,5 roku):


Pędzel dostępny jest na stronie Annabelle Minerals w cenie 30 zł.

32 komentarze:

  1. Fajne mają te pędzle :)
    Muszę uzbierać trochę kasy i spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, warte inwestycji
      bardzo trwałe i niezwykle przyjemne w użyciu :)

      Usuń
  2. Ja póki co używam Hakuro, ale ostatnio zaczęły mnie kusić pędzle tej marki, bo widzę, że są równie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Hakuro nie miałam ani jednego jeszcze ;)
      ale kusił mnie ich pędzel do podkładu...

      Usuń
  3. Mam ten flat top i żuywam do płynnego podkładu- również super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja płynnych nie używam, ale dobrze, że i z takimi się sprawdza ;)

      Usuń
  4. Wow mieć tak długo pędzel i żeby tak wyglądał, niczym nowy, widać bardzo trwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pędzel jest na mojej chciej-liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, mam te pędzle ale w innych wersjach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się równie dobrze spisują

      Usuń
  7. Flat top jest naprawdę dobry, ten do różu także (używam go do bronzera) choć u mnie wypadło kilka włosów. Dobrze się flat topem nakłada i rozprowadza podkład, jest miękki ale zbity. Natomiast nie polecam wysuwanego flat topa, użyłam go może raz i opakowanie rozkleiło się i nie spełnia swej funkcji; muszę napisać do firmy i reklamować, ciekawe jak rozwiążą sprawę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo! a wizualnie cudnie się prezentował i wahałam się między tym a wyżej opisanym
      szkoda, że się rozkleił
      ciekawa jestem czy firma uzna reklamację, ale myślę, że tak ;)

      Usuń
  8. potrzebowałam takiego pędzla do minerałów i kupiłam z ET :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak spisuje się?
      dobry pędzel to połowa sukcesu, jak nie lepiej :)

      Usuń
  9. Jak na jakość i trwałość pędzli cena jest bardzo przystępna :) Pora zakupić coś lepszego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałyby mi się takie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko będę miała więcej pieniędzy to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się,że pędzle z sunshade minerals są ciut lepsze mam oba i nie wiem czy trafił mi się felerny z Annabell ale potrafią mi z niego wypadać włoski nie jest ich ogromna ilość ale jednak.Z sunshade mam pędzle ponad rok i nic nie nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam Hakuro i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie ten pędzel :) ale mam swojego hakuro i pozostanę mu wierna na długo

    OdpowiedzUsuń
  15. coraz bardziej podobają mi się te pędzle :) szczególnie, że są takie zgrabne i mają krótkie trzonki.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. super ten pędzel ..... aż dziwne ze tylko 30 zł kosztuje;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...