niedziela, 4 sierpnia 2013

Original Source - Żel pod prysznic z kaktusem i guaraną - landrynkowe orzeźwienie


Original Source
Żel pod prysznic z kaktusem i guaraną

Opis producenta:

El Cactus i La Guarana tworzą wyjątkowy duet egzotyczny! Kaktus zadba o skórę, a guarana pobudzi do dalszych nierutynowych działań. Poczuj to na własnej skórze!

Moja opinia:
Żele Original Source używam już od około 1,5 roku. Przez ten czas wypróbowałam już kilkanaście wariantów zapachowych. Żaden z nich mnie zawiódł... żadnego jeszcze nie recenzowałam, więc dziś nadrobię i przybliżę wersję 'Cactus & Guarane', który otrzymałam od serwisu 'Uroda i Zdrowie' wraz z certyfikatem rzetelnej blogerki :)

Żel zamknięty jest w butelce, z grubego plastiku. 
Dawniej dziurki zabezpieczone były silikonem, teraz jest plastikowa krateczka, jednak żel nie wycieka.

Jednak przy tak gęstej, galaretkowatej konsystencji nie grozi mu wycieknięcie.
Żel dobrze się rozprowadza, choć mógłby być odrobinę rzadszy. Pieni się bardzo dobrze i jest wydajny.
Spełnia swoją podstawową rolę, dobrze myje, pielęgnuje i odświeża.
Nie wysusza skóry.

Pachnie przecudownie - cukierkowo, owocowymi landrynkami, ale nie jest to mdły zapach. Świeży i słodki.
Utrzymuje się na ciele dość krótko, a szkoda...
Zaraz obok wersji czekoladowo-pomarańczowej ta jest moją ulubioną wśród żeli OS.

Pojemność: 250 ml
Cena: 9,90 zł
Skład:

Znacie żele  Original Source? Jaki wariant zapachowy jest Waszym ulubionym?

18 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam żadnego żelu Original Source ale będąc w drogeriach zawsze je wącham

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tej pory używałam tylko jednego żelu z OS, ale może zdecyduję się na ten. Pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapachu tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię, ze względu na zapach, już dawno mam na niego chęć

    OdpowiedzUsuń
  5. mam i zapach idealny na lato - daje kopa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tej wersji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapachy tych żeli, ale poza tym nic wiele nie robią :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te żele, ale według mnie są niewydajne. Kupuję je tylko w promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie lubię tych żeli, chociaż ten landrynkowy zapach jest na pewno ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale oryginalny zapach, ale mi ich żele nie przypadły do gustu przez konsystencję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam czekoladowo-pomarańczowy i trzy inne - podobają mi się zapachy OS, ale szału jakiegoś nie robią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej wersji OS nie mieliśmy, ale inne tak i sprawdzały się.

    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszy zdecydowanie jest limonkowy!!! Drugie miejsce - zeszłoroczny limitowany o zapachu mięty (ten niebieski) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieskiego nie miałam, ale mam jakiś zielony miętowy ( w wersji mini)
      a limonkę również lubię, idealny na lato, odświeżający zapach, nawet mam w zapasie butlę ;)

      Usuń
  14. Miałam kika żeli z OS i jak dla mnie są troszkę drogie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cenowo nie powalają, bez promocji
      ale ostatnio pojawiały się w Biedronkach w dwupakach za chyba 9,90 zł ;))

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...