czwartek, 29 sierpnia 2013

Kolejne nowości, czyli kosmetyczko rozszerz się ;)

.. jak to w ostatnim czasie, dużo tego nie ma ;)
A przybyły do mnie:
* z Annabelle Minerals: pędzel do podkładu flat top wraz z podkładem kryjącym w kolorze Golden Fair (w nowym opakowaniu z sitkiem!)






* szampon Lavera, o cudownym pomarańczowym zapachu
* antyperspirant Garnier


* Serum do włosów z olejkiem arganowym BY FAMA 3Dimension
Bardzo, ale to bardzo.. mnie ciekawi. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku do włosów z olejkiem arganowym.

i kosmetyk, który jest moją jedyną nadzieją... na gładkie, proste włosy..
kolejny spray do włosów, a dokładniej:
* By Fama  A+ Smoother Spray

i tyle :)
w drodze jeszcze są tylko 2 glinki Fitomedu - biała i różowa - tym sposobem będę miała komplet :)

Z wyjątkiem podkładu AM wszystkie powyższe kosmetyki są dla mnie nowością i jestem bardzo ich ciekawa.
Miałyście któryś z w/w? :)

29 komentarzy:

  1. Przyjemnego użytkowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon Lavera chętnie bym przygarnela :) zapewne pięknie pachnie świeża pomarancza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O annabelle minerals przypomniałaś mi, że i ja muszę zrobić małe zakupki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości:) pędzelek wydaje się bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzje tego serum do włosó

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak spisze się duet pędzel plus puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak się sprawdzi szampon lavera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ja też! Czekam na recenzję!

      Usuń
    2. zdenkuję to zrecenzuję ;)) ale po kilku użyciach napiszę Wam, że bardzooo dobrze się zapowiada :)

      Usuń
  8. Też mam zamiar niedługo zrobić zakupy na Annabelle Minerals i kupić ten podkład jak i pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład w komplecie z pędzlem - takie cuś bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłabym ten podkład, ale boję się, że mnie zapcha,bo niektóre dziewczyny na to narzekają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma szans ;)
      to zwykłe podkłady mają silikony i zapychają
      z AM są 1g próbki za 7,50zł, które wystarczają na ok 3 tygodnie
      spróbuj, zobaczysz jak cera odżyje ;)

      Usuń
  11. Ja mam ten podkład mineralny :).Jestem bardzo ciekawa tego sprayu do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się w końcu zdecydować na podkład Annabelle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi mnie serum z olejkiem arganowym, bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam ten antyperspirant, ciekawe jak się sprawdzi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam podkładu chyba zaryzykuje i zakupie bardzo jestem jego ciekawa i wiele o nim czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. AM pomyśleli w końcu z tym opakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba kupić dużo większą kosmetyczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nowości, jeszcze ich nie miałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko kulkę Garniera i u mnie była OK.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...