środa, 14 sierpnia 2013

IKOS - Paleta 5 cieni LS 7

IKOS Paleta 5 cieni po powiek
LS 7




W opakowaniu, na spodzie znajduje się schowane lusterko i 2 aplikatory.
Według mnie to niepraktyczne rozwiązanie, ponieważ gdybym chciała właśnie użyć tego lusterka podczas nakładania tych cieni musiałabym po każdym nabraniu cieni przewracać nimi. Ale to jedyna wada. 
Najważniejsze tu są cienie... a one zachwyciły mnie już przy pierwszym użyciu.


Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, kolory intensywne i wyraziste.
Nie osypują się podczas nakładania. 
Dobrze się blendują.
Kolor nie blednie w ciągu dnia i nawet bez bazy trzymają się cały dzień i wieczór.

Aplikatorów nie używałam, są za małe i nie praktyczne. Osobiście wolę swoje sprawdzone pędzelki ;)

Swatche oczywiście bez bazy:


Cienie dostępne są w promocyjnej cenie 45zł w sklepie ciao.pl

18 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy makijaż mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię makijaże z użyciem złota

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paletka.Ma dokładnie takie kolory jak lubię.Świetne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne odcenie a makijaze swietne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na tę kwotę wygląda trochę tandetnie, ale dobrze że jest przynajmniej napigmentowana :) No i kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się Twój makijaż z wykorzystaniem tej paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki cieni bardzo mi się podobają :) Mają bardzo dobrą pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory bardzo ładne, jednak ja na co dzień wolę matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta paletka, ładne ma kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetną pigmentację mają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie są piękne, lubię takie. Podoba mi się też to, jak wykorzystałaś je w swoim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejeje co za piękne kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kolorki :) zrobiłaś bardzo ładny makijaż , masz przepiękne rzęsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cienie bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...