sobota, 31 sierpnia 2013

GAL - Zimnotłoczony olej z nasion wiesiołka

GAL
Zimnotłoczony olej z nasion wiesiołka




Opis producenta:
Działanie:
Przeciwalergiczne, wpływa na obniżenie cholesterolu, wpływa na przemianę materii, antyoksydacyjne.

Zastosowanie:
Preparat stosuje się w zaburzeniach przemiany tłuszczowej - wysokim stężeniu cholesterolu. Wspomagająco w zaburzeniach hormonalnych, takich jak cukrzyca, napięcia przedmiesiączkowe, cykliczna bolesność sutków, a także w leczeniu chorób uczuleniowych, atopowych zmian skórnych o podłożu alergicznym (wypryski, stany zapalne), uporczywie nawracających zakażeniach bakteryjnych i wirusowych, stwardnieniu rozsianym, gośćcu przewlekle postępującym, w nadpobudliwości u dzieci a także w wypadaniu włosów i kruchości paznokci.




• łagodzi bóle menstruacyjne 
• pomaga w leczeniu nowotworów złośliwych 
• zmniejsza niepokój u dzieci (nadpobudliwość) 
• obniża wysokie ciśnienie krwi i poziom cholesterolu 
• zmniejsza bolesne napięcie piersi przed menstruacją 
• ma dobroczynny wpływ na serce i naczynia krwionośne 
• stanowi najbogatsze źródło biologicznie aktywnej witaminy F 
• łagodzi dolegliwości związane z klimakterium (przekwitaniem)


Moja opinia:
Suplement zakupiony zupełnie przypadkiem,  pamiętałam, że kiedyś czytałam same dobre opinie o olejku z wiesiołka, więc kupiłam przy okazji uzupełniania zapasu magnezu w aptece  ;)
Za 150 kapsułek zapłaciłam 19,90 zł.
Producent zaleca po 2 tabletki 3 razy dziennie (6 dziennie).
Bez bicia przyznaję, że zapominałam i brałam tylko rano 2 kapsułki.
Opakowanie wystarczyło mi na 2 miesiące.

Kapsułki są dość duże, ale łatwe do przełknięcia.

Pierwszy efekt jaki zauważyłam to nawilżona i gładka skóra, zarówno ciała jak i twarzy.
Wypryski pojawiają się rzadziej.
Wzmocniły mi się wreszcie włosy, przestały wypadać garściami (a walczyłam z tym od jesieni 2012! i aż się boję zbliżającej się kolejnej...), stały się bardziej lśniące i kręcą się bardziej niż kiedykolwiek. Widocznie odżyły.
Na silne bóle menstruacyjne nie pomógł.
Ale mimo wszystko cieszę się, że moje włosy odżyły i gołym okiem widzę poprawę... byłam już naprawdę załamana.

Czytając ostatnio fora internetowe, często olejek ten był polecany kobietom starającym się o dziecko, należy  jednak go przyjmować jedynie w fazie folikularnej (pierwszej fazie cyklu), aż do wystąpienia owulacji. 


Chwilowo ze względu na zbliżającą się operację (zaraz po weekendzie!!! :/) odstawiam wszelkie suplementy, ale na jesień na pewno do niego wrócę i chyba nawet zamiast tranu będę przyjmować ;)




Brałyście kiedyś olejek z wiesiołka? Przyjmujecie obecnie jakieś suplementy diety?

16 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam go dla męża, nie wiedziałam, że działa też tak dobroczynnie na kobiece dolegliwości - muszę i sobie zafundować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te tabletki już bardzo długo, ale muszę się za nie zabrać jeżeli są jeszcze ważne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego słyszałam o tym oleju, muszę zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tego suplementu. Zaopatrzę się na jesień w takie preparaty :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie takie samo opakowanie i tam producent zaleca 3 razy dziennie po 2 kapsułki... Nic z tego nie rozumiem... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja namieszałam, masz rację 3x2 :)
      nie sprawdzałam pisząc notkę ;) bo opakowanie już dawno w koszu ;)

      Usuń
  6. kiedyś łykałam i faktycznie pomagał :) Warto na jesień się zapatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze znam olej z wiesiołka ale stosuję w maści na suchości skóry

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam i czytałam,że wiesiołek ma bardzo dobre właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja go przyjmowalam zima ;) był genialny, włosy, paznokie i skóra naprawdę wyglądały dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam od 3 miesięcy i faktycznie moje włosy już nie lecą garściami, paznokcie też się nie rozdwajają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. również polecam! to co od natury - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam firmę Gal za jej suplementy :) Kapsułki z wiesiołkiem są (obok tranu) ich flagowym produktem. Używam ich od...... nie pamiętam, ale baaaardzo długo. Muszę przyznać, że tak zdrowych i mocnych włosów nie miałam nigdy wcześniej. Zauważyłam również wpływ na stan skóry - jest o wiele mniej problematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki tym kapsułkom z olejem z wiesiołka przestały wypadać mi włosy. Po 2 miesiącach wypadało kilkanaście dziennie - wcześniej kilkaset na dobę. Polecam z pełnym przekonaniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosuję wiesiołek od 2 msc i muszę powiedzieć ,ze problemy z cerą się skończyły....Przed wiesiołkiem miesiąc w miesiąc przed okresem ciągle mnie wysypywało ,a teraz jak ręką odjął..Raczej na zbieg okoliczności bym nie liczyła to zapewne zasługa wiesiołka....Polecam nie zaszkodzi ,a może i pomoże ;-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...