piątek, 23 sierpnia 2013

Fitomed - Zielona glinka

Fitomed
Zielona glinka



Opis producenta:
Pochodzi ze skał krzemionkowo-aluminiowych. Zawiera około 20 soli mineralnych (krzem, magnez, wapń, fosfor, sód, potas itd) oraz szereg mikroelementów i pierwiastków śladowych (selen, molibden, cynk i kobalt). Glinka zielona ma właściwości dezynfekujące i gojące. Ze względu na wybitne właściwości absorbcyjne stosowana jest w maseczkach oczyszczających do cery tłustej, zanieczyszczonej i trądzikowej.

Moja opinia:
Glinka zamknięta jest w plastikowym, niewielkim, odkręcanym słoiczku mieszczącym ok. 52 g zielonej glinki.
Nie ma żadnego, konkretnego zapachu.
Zawsze rozrabiam ją z samą wodą.
Dobrze się rozrabia, jest bardzo dobrze zmielona i delikatna, także sprawdzi się także przy bardzo wrażliwych cerach.


Do jednorazowej aplikacji potrzeba naprawdę niewiele glinki. Jest bardzo wydajna. Słoiczek wystarcza na kilkanaście maseczek.
Dość szybko zastyga, dlatego zawsze zraszam ją wodą termalną (należy pamiętać, aby nie pozwalać tego typu glinkom wyschnąć na twarzy, aby uniknąć przesuszenia i nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia).

Pozostawia twarz niezwykle gładką i miłą w dotyku. Bardzo dobrze oczyszcza pory. Na kilka godzin matuje i zmniejsza pory.
Pomaga zagoić wszelkie niespodzianki na twarzy.

Nie uczuliła mnie, ani nie podrażniła.
Nie zapycha.

Pojemność: ~52 g
Cena: 13 zł

Używacie zielonej glinki?

9 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś spróbować takiej maseczki, którą muszę sama rozrobić. Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do glinki dodaję trochę olejku ze słodkich migdałów(można też inny) i tak szybko nie zastyga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo! ona mówi do mnie mamo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam glinkę zieloną - bardzo dobrze wpływa na moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym do niej dodawała olejek arganowy byłaby genialna maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno wypróbuję jakąś glinkę z fitomedu. muszę dobrać do swojej cery odpowiednią

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze takiej glinki, muszę poszukać miejsca gdzie mogłabym ją zakupić

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...