poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Cleanic - Dezodorant w chusteczce Cleanic DEO Fresh oraz DEO Soft

Cleanic
Dezodorant w chusteczce Cleanic DEO Fresh oraz DEO Soft

Opis producenta: 
Chusteczki, o neutralnym zapachu, myją i oczyszczają skórę pach, dłoni czy stóp. Dodatkowo, dzięki innowacyjnej formule z jonami srebra, zapewniają ochronę przed powstawianiem nieprzyjemnego zapachu, a składnik hamujący pocenie zapewnia uczucie komfortu w każdej chwili i w każdym miejscu. Produkt nie zastąpi kąpieli oraz stosowanego codziennie dezodorantu, jest za to idealnym uzupełnieniem w trakcie aktywnego dnia. Poręczne, wygodne opakowanie pozwala na posiadanie chusteczek zawsze pod ręką.

Moja opinia:
Byłam bardzo ciekawa tych chusteczek, odkąd tylko zobaczyłam ich reklamy w prasie i internecie.
Liczyłam na odświeżenie i działanie antyperspirantu - choć 2-3 godziny.
Tu zostałam mile zaskoczona, działanie przeszło wszelkie moje oczekiwania.
Chusteczki idealnie odświeżają, choć nie są tak mokre jak się tego spodziewałam, ale też nie za suche.
Pozostawiają pod pachą delikatną, pachnącą warstwę, która w ciągu 1 minuty wysycha.
Pozostawiając pachy idealnie suche na kilka godzin (ok. 5). Testowałam je w upalne dni, kiedy temperatura przekraczała 30 stopni.
Sprawdziły się bardzo dobrze, nie tylko pod pachami, ale także na dłoniach i stopach.
Nie brudzą ubrań, nie pozostawiają plam czy przebarwień.

Wersja Fresh i Soft pod względem działania są identyczne. 
Różnią się tylko zapachem.

Deo Fresh jest bardziej świeża, zapach przypomina mi troszkę zapach kremu Nivea w połączeniu z balsamem Dove.
Czyli takie pachnidełko kosmetyczne, delikatnie chemicznie pachnące, ale przyjemne ;)

Zaś wersja Deo Soft pachnie słodko, landrynkowo, kwiatowo-owocowo. Ten zapach zdecydowanie bardziej podoba mi się od wersji Fresh.


Opakowanie: 12 szt.
Cena: 3,99zł
Skład:

Polubiłam je bardzo, idealnie sprawdzą się w podróży, szpitalu...  ale i na co dzień... kiedy nie mamy możliwości odświeżenia się w inny sposób w ciągu dnia.

Używałyście już tych chusteczek? Jak u Was się sprawdzają?

19 komentarzy:

  1. nie miałam okazji używać, ale jakoś mnie nie przekonała taka postać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie ciekawią :).
    Jak tylko spotkam to kupię ;p.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie one. Niedługo zajrzę do Rossmanna i jak nie zapomnę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne chusteczki, ja zawsze mam cleanica pod ręką. nie miałam jeszcze tych chusteczek deo ale na pewno wypróbuję, szczególnie na wyjeździe to dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam ale chyba się zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze ich nie miałam, ale jak mówisz że są dobre w awaryjnych sytuacjach to się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie chusteczki zawsze noszę przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry wynalazek do torebki, szczególnie takiej malutkiej. muszę się w nie zaopatrzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Warto wrzucić takie chusteczki do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy produkt, praktyczny :) Szczególnie teraz, w te tropikalne upały :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukałam ich ostatnio, ale nie mogłam znaleźć.
    Mam nadzieję, że teraz jak pójdę do Rossmanna albo SP to wreszcie będą. Jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam je - są moim must - have :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałam kupić i kupię pewnie do torebki się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tymi chusteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie tez zaskoczyły, i jestem z nich zadowolona,

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja muszę koniecznie się w nie zapatrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...