wtorek, 13 sierpnia 2013

Cleanic - Chusteczki odświeżające Pure & Glamour oraz Clean & Chic

Cleanic - Chusteczki odświeżające
w dwóch wersjach zapachowych: 
Pure & Glamour oraz Clean & Chic


Opis producenta:
Chusteczki, nasączone płynem antybakteryjnym zostały specjalne zaprojektowane do szybkiego odświeżenia oraz oczyszczenia w ciągu dnia, zarówno w pracy jak i w podróży. Posiadają przyjemny, zapach kwiatowych perfum, można ich używać w zastępstwie mgiełki do ciała. Dodatkowo małe, kobiece opakowanie z wygodnym systemem zamykania sprawia, że produkt idealnie nadaje się do każdej torebki.

Moja opinia:
Chusteczki tego typu zawsze mam w domu, jak i w torebce.
Ale przyznaję, że jak na oszczędną osobę kupowałam duże opakowania, te dla niemowlaków. Z tego względu też, że są delikatniejsze i nadają się do bardzo wrażliwej skóry.

Ale od niedawna przepadłam... i już na wstępie zdradzę, że przerzucę się na chusteczki Cleanic. A dlaczego? O tym niżej.
Po pierwsze niska cena - opakowanie 15 chusteczek kosztuje zaledwie 2,99 zł, ale w promocji cena sięga nawet do 2 zł.

Drugim plusem jest zapach!!

Clean & Chic pachną słodko, ale z orzeźwiającą nutą cytrusów i kwiatowym aromatem.
Idealne dla osób, które lubią kwiatowo-owocowe zapachy.

Pure & Glamour - zapachem mnie zachwyciły, a to dlatego, że pachną niemal identycznie jak perfumy 'Fantasy Midnight' B. Spears, o których kiedyś pisałam TUTAJ.
Słodko, cukierkowo, jak landrynki o smaku owoców leśnych z delikatną kokosowo-waniliową nutą.
Szczególnie polecam tą wersję osobom, które lubią słodkie zapachy.

Zapach na ciele utrzymuje się dość długo, ok 2 godzin.

Chusteczki są odpowiednio wilgotne i niewielkich rozmiarów (jak połowa wielkości chusteczek dla niemowląt). 

Odświeżają, dezynfekują. Nie podrażniają skóry. 
Nie pozostawiają lepkiej skóry.

W ekstremalnych przypadkach czyściłam nimi nawet buty ;)
W każdej sytuacji spisują się doskonale.

Minusów nie zauważyłam, no może.... mogłyby być dostępne większe opakowania.. po choćby 50 szt. :)


Opakowanie: 15 szt.
Cena: 2,99 zł

15 komentarzy:

  1. skoro mówisz, że piękny zapach to muszę się w takie zaopatrzyć :) przydają się w niejednej sytuacji poza domem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja od niedawna jeszcze bardziej niż kiedyś ;))

      Usuń
  3. Mam te chusteczki i bardzo je lubię :)
    Są dobrym rozwiązaniem na upalne dni a ich poręczne opakowanie zmieści się nawet w najmniejszej damskiej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. będą w Biedronce w nowej gazetce urodowej to się w nie zaopatrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie o tym wspomniałam na początku wpisu, że zazwyczaj zawodziły mnie te dezodoranty, które miały nie brudzić ubrań, a w efekcie plamiły na biało itd. U mnie ta seria sprawdziła się rewelacyjnie, mam już 3 sztukę tego dezodorantu, a moja skóra wciąż pięknie pachnie (czasem bywa tak, że skóra przyzwyczaja się do zapachu i przestaje pachnieć po pewnym czasie).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam tych chusteczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych jeszcze nie miałam. Musze je sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...