poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Cleanic - Chusteczki do higieny intymnej, patyczki oraz płatki kosmetyczne

witajcie
dziś o trzech produktach Cleanic, które nie do końca mnie zadowoliły, ale o tym poniżej....




Odświeżające chusteczki do higieny intymnej Cleanic Intimate z ekstraktem z płatków róży

Posiadają działanie łagodzące, dzięki betainie – nawilżające, a kwas mlekowy gwarantuje właściwe pH miejsc intymnych. Miękkie chusteczki są intensywnie nasączone, żeby zapewnić jak najpełniejszą ochronę strefy intymnej. Delikatny, subtelny zapach zapewnia natychmiastowe odświeżenie. Produkt jest idealny do stosowania w podróży i na wakacjach, a także przed wizytami u lekarza oraz w chwilach gdy czujemy dyskomfort.
Opakowanie: 10szt.
Cena: 4,99zł

Moja opinia:
Chusteczki są standardowej, średniej wielkości. 
Pachną bardzo delikatnie i dość neutralnie, także zapach nikogo nie powinien drażnić.
Nasączone są wystarczająco dobrze i wszystko byłoby idealne, gdyby mnie nie podrażniały :( Ale dodam, że ja mam ten problem nawet z chusteczkami dla niemowląt.
Po 3 próbach zaprzestałam ich używać, także niewiele więcej mogę na ich temat napisać.

Płatki kosmetyczne Cleanic Silk Effect

Puszyste i miękkie, wykonane z grubej, 100% bawełny zostały dodatkowo nasączone proteinami jedwabiu, dzięki czemu są wyjątkowo gładkie i delikatne w dotyku. Zapewniają maksymalny komfort stosowania w trakcie codziennej pielęgnacji szczególnie wrażliwej skóry twarzy oraz wykonywania demakijażu. Płatki występują w kilku rozmiarach, w tym w ekonomicznym, idealnym w podróży opakowaniu 30szt. 

Moja opinia:
Niezwykle puszyste, miękkie i bardzo delikatne. Idealne do wrażliwej skóry.

Z jednej strony super, no ale... niestety nie są 'zszywane', rozwarstwiają się, włókna wszędzie latają, zostają między rzęsami przy demakijażu. 
Puszyste... ale i bardzo chłonne, przez co zużywamy więcej toniku, płynu micelarnego czy zmywacza do paznokci.

tutaj porównanie płatków Cleanic z Biedronowymi Carea:


Patyczki Cleanic Professional
Patyczki posiadają odpowiednio wyprofilowaną, bawełnianą główkę w kształcie łyżki miodu, która umożliwia usunięcie wszelkich zanieczyszczeń a także precyzyjną korektę makijażu. Dodatkową zaletą produktu jest praktyczne opakowanie, które dzięki poręcznemu zamknięciu, doskonale sprawdzi się nie tylko w domu, ale też w podróży. Linia produktów Cleanic Professional to sprawdzone i innowacyjne rozwiązania, polecane przez profesjonalistów.
Pudełko: 200szt/
Cena: 3,29zł
Patyczki dostępne tylko w drogeriach Rossmann


Moja opinia:
Patyczki są standardowej wielkości. Waciki dobrze 'umocowane', nie schodziły, ani nie rozwarstwiały, co zdarzało się nieraz z konkurencyjnymi patyczkami. Plastikowa część solidna i nie wyginająca się z łatwością na wszystkie strony.
Z jednej wata jest uformowana gładko i prosto, z drugiej uformowana na kształt łyżki miodu. Osobiście nie znalazłam zastosowania czy udogodnienia dzięki temu kształtowi. W niczym mi nie ułatwił czyszczenia, ale też nie utrudnił.
Patyczki bardzo dobrze sprawdziły się zarówno do czyszczenia uszu, jak i do makijażowych poprawek.
Opakowanie solidne, z wygodnym otwarciem.
Niezastąpione w kosmetyczce jak i łazience.



Nam kobietom ciężko dogodzić... ale wymagać trzeba, prawda? :)
Miałyście któryś z powyższych produktów? Ciekawa jestem Waszych opinii.

pozdrawiam
A.

16 komentarzy:

  1. Te patyczki wyglądają bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o mnie, z płatków lubię tylko te z jedwabiem. U mnie się nie rozwarstwiają, jedynie te klasyczne się skłaczają i w związku z tym kupuję albo Cleanic z jedwabiem albo Lilibe. Chusteczki intymne też mnie podrażniają a patyczki lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś płatki kosmetyczne z tej firmy i byłam zadowolona ale teraz szukam najtańszych opcji.Ostatnio zaczęłam kupować w Kauflandzie płatki Caterine i jestem z nich bardzo zadowolona a do tego są bardzo tanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny box, wnętrze pudełeczka bardzo praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe te patyczki :D swoją drogą nic z tych rzeczy nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmnie draznią trochę te płatki , które się rozwarstwiają ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Płatki fajne :) Patyczki bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zestaw i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam te patyczki w wersji zwęzanej z jednej strony i są świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. kupowałam kiedyś ich płatki kosmetyczne, teraz szukam tańszych rozwiązań

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie patyczki tez sprawdziły się do oczyszczani uszu. Przy makijażu było tak samo jak ze zwykłymi patyczkami.
    A płatki fakt lepsze z Carea, ale podobno to tez robi firma Cleanic. To nie wiem czemu taka różnica

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba z tych wszystkich miałam tylko płatki kosmetyczne z Biedronki :P są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja te chusteczki miałam i u mnie sprawdziły się dobrze, nie podrażniały i zapach mi się bardzo podobał

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie patyczki spełniają również rolę zmywania kresek : DDD co bym zrobiła bez nich ? : ((

    OdpowiedzUsuń
  15. Smieszne te pateczki. A uwielbiam takie opakowania do patyczków.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...