środa, 17 lipca 2013

Isana - Ultramocna pianka do włosów

Isana - Ultramocna pianka do włosów 





Opis producenta:
Pianka Isana ultramocna - dzięki pielęgnacyjnym witaminom i filtrom UV nadaje fryzurze długotrwały kształt i zapewnia ultramocne utrwalenie. 

Moja opinia:
Piankę mam w wersji mini 'torebkowej' - 50 ml, ale dostępna jest też w większej 150 ml.
Poręczne opakowanie, wygodny dozownik.




Pianka ma śnieżnobiały kolor.

Pachnie bardzo ładnie.
Utrwalałam  i podkreślałam nią głównie skręt fal i loków.
Tu spisuje się dość dobrze... ale niestety włosy po jej zastosowaniu stają się 'płaskie' i matowe :(
Pozbawione blasku sianko...
Wysusza włosy, do codziennej stylizacji włosów na pewno się nie nadaje.
Mam za suche włosy, żeby je dodatkowo jeszcze wysuszać pianką, dlatego też powrotu do niej nie planuję.

Cena: 2,99 zł
Pojemność: 50 ml
Dostępna w Rossmannie.

Znacie? Używacie pianek z Isany? Ciekawa jestem czy jesteście z nich zadowolone?

16 komentarzy:

  1. Bardzo rzadko używam pianek, tej nie miałam i raczej się nie skuszę ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ja ostatnio kupić.Dobrze że dałam sobie z nią spokój bo też mam suche włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na obecna chwilę nie używam żadnych produktów do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze produktów do stylizacji z Isany. Jak już muszę, to używam lakieru do włosów, ale kilka razy miałam piankę z Nivea i bylam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam bo nie używam takich produktów do włosów,jakoś nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jej,ale za matowe włosy podziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam pianek do włosów, ale gdybym używała to bym nie kupiła, nie chcę mieć siana na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo ,że ta pianka ma taki dozownik :) Aktualnie nie używam żadnego kosmetyku do stylizacji włosów ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że przesusza to juz nie moja liga kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jednak produkty do stylizacji włosów od Isany nie są najlepsze:/ Ja mam dwa lakiery i nie jestem nimi zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  11. och, ja używam tylko pianki z schwarzkopf :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie sprawdza się rewelacyjnie, bo mam przetłuszcz na głowie, więc dodatkowy przesusz wskazany :P

    OdpowiedzUsuń
  13. pianek używam niezwykle rzadko, więc tej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja używam wersji różowej i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam wersję fioletową i dobrze się spisywała. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą piankę i też jakoś nie mogę się do niej przekonać, użyję raz na długi czas i mam dość.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...