środa, 19 czerwca 2013

Annabelle Minerals - róże mineralne: Rose, Romantic, Nude, Honey, Sunrise, Coral

Annabelle Minerals - róże mineralne: Rose, Romantic, Nude, Honey, Sunrise, Coral
część 3 

Było już o korektorach: KLIK, było także o podkładzie kryjącym KLIK, czas na róże :)
A kilka dni później swatche wszystkich odcieni podkładów.



Jak widać ja mam same testery, 1 g próbki, które są niesamowicie wydajne... Przez ponad rok nie udało mi się żadnego z różów wykończyć.
Z Annabelle Minerals mamy dostępnych 6 odcieni:
Nude - przygaszony beżem delikatny, brudny róż, ładnie wygląda na bardzo jasnej i jasnej cerze.
Rose - delikatnie przybrudzony róż z delikatnym satynowym wykończeniem, sprawdza się przy każdej karnacji
Romantic - jaśniutki róż w chłodnej tonacji, idealny do bardzo bladej cery
Sunrise - opalony, herbaciano-brzoskwiniowy z delikatnym satynowym wykończeniem,  sprawdza się przy jasnej jak i śniadej cerze
Honey - matowy, mocno miodowy kolor, dobrze się sprawdza jako bronzer, dla karnacji o ciepłym odcieniu
Coral - wyrazisty, brązowo-śliwkowy z domieszką ciemnego, brudnego różu.

Swatche:
Nude, Rose, Romantic



Sunrise, Honey, Coral



Wszystkie są bardzo, ale to bardzo wydajne... dobrze napigmentowane, ale aplikacja nie sprawia problemu. Z odpowiednim pędzlem rozprowadzamy je równomiernie, nie tworząc plam. Łatwo można nimi stopniować efekt. Szczególnie trzeba tylko uważać z odcieniem Coral, jest to bardzo wyrazisty kolor, ale dobrze rozprowadzony wygląda obłędnie :) Podobnie jest z odcieniem Honey.

Trwałość - przy mojej mieszanej cerze jest to ok. 7 godzin, później zaczynają blednąć.

Najbardziej podoba mi się Sunrise, bardzo ładnie współgra z podkładem, który obecnie używam Golden Fair.. idealny na lato... zaś zimą do Golden Fairest lubię róż Rose. Jednak każdy z nich jest piękny na swój sposób.
Nie zapychają - mają cudowny, mineralny skład.


Skład: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines
Cena: 30 zł / 4 g, 7,50 zł / 1 g


Podobnie jak w przypadku korektorów polecam zakup 1 g próbek, które wystarczą nawet na kilka miesięcy :)

Który odcień z w/w Wam się podoba?
W jakich kolorach różów najlepiej się czujecie? Jakich używacie?

25 komentarzy:

  1. Jestem właśnie na etapie szukania dobrych minerałów i chyba skuszę się na Annabelle Minerals po przeczytaniu wszystkich Twoich postów na ich temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ;) jedne z najtańszych i jak dla mnie najlepsze!! :)

      Usuń
  2. Bardo fane sa te roze, dostalam przy zamowienia probke wlasnie 1g Rose i bardzo mi sie spodobal, mega wydajny i dobry pigment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczny i pasuje praktycznie każdej karnacji :)

      Usuń
  3. Sunrise to byłby kolor dla mnie, lubię brzoskwiniowe kolory na policzkach :). Do mnie dotarły próbki podkładu i dziś pierwszy raz nałożylam podkład matujący. Po aplikacji - buzia jak z fotoszopa! Mile się zaskoczyłam, bo jedną próbkę podkładu dostałam gratis od firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sunrise jest prześliczny!! :) polecam
      a co do podkładów... a nie mówiłam? hehe ;)
      mnie ten efekt też powala wręcz i zachwyca, po żadnym innym podkładzie takiej buźki nie mam
      i w dodatku bez wyrzutów sumienia, że zapycham chemią twarz ;)

      Usuń
  4. Jeny jakie śliczne!!!
    Ja mam Amilie... też bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amilie nie znam jeszcze, ale nadrobię to ;)

      Usuń
  5. Świetne są! Bardzo lubię Annabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam honey i używam go jako bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go w tej roli ostatnio używam ;)

      Usuń
  7. Chyba kupię te próbki :D bo fajna sprawa z nimi :D skoro są wydajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, próbki sa tanie i niesamowicie wydajne ;)

      Usuń
  8. ładne delikatne kolorki jednak nie lubię sypkich konsystencji

    OdpowiedzUsuń
  9. mam Rose i Sunrise, uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moi ulubieńcy, nie sposób ich nie lubić ;)
      piękne odcienie

      Usuń
  10. Piękne są, mam wielką chęć na ich wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na żywo jeszcze ładniejsze ;)
      polecam

      Usuń
  11. Dziękuję za odpowiedź u Aliny ;). Skusiłam się na 2 podkłady i na korektor, mam nadzieję, że będę zadowolona.

    + Dodaję do obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będziesz zadowolona ;)
      nie ma porównania do tradycyjnych podkładów :))

      pozdrawiam

      Usuń
  12. nude i rose widziałabym na swojej twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze.. a ja mam tylko 1 róż różowy i jak mi się znudzi, to pociagam go bronzrem.. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. e tam odważna, miałam już dość długich włosów :)
    Jedno zdjęcie jest już na facebooku od wczoraj także zapraszam, reszta pojawi się niedługo an blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...