czwartek, 20 czerwca 2013

Annabelle Minerals - podkład mineralny - wszystkie odcienie - formuła matująca

Annabelle Minerals
podkład mineralny
formuła matująca
prezentacja wszystkich odcieni

NATURAL 


BEIGE


GOLDEN


SUNNY



Na moją recenzję podkładu Annabelle Minerals w odcieniu Golden Fairest zapraszam TUTAJ. Co prawda recenzowałam podkład w formule kryjącej, ale nie różnią się znacznie. W formule matującej potrzeba nałożyć go dosłownie odrobinkę więcej, zaś mat utrzymuję się może ok. 40 min dłużej. Lubię i używam te dwie formuły.
Cena i pojemność podkładów: 30 zł / 4g, 50 zł / 10 g
Dostępne TUTAJ.
Recenzja i prezentacja różów TUTAJ, zaś korektorów TUTAJ.

Jeśli chodzi o minerały Annabelle Minerals  to już wszystko, co chciałam przekazać :))
Bardzo je polubiłam, jedne z najtańszych a w dodatku do wyboru w wielu kolorach i formułach. Bardzo, ale to bardzo polecam (i od razu zaznaczam, że nie są to posty w ramach współpracy z firmą).

Na dniach wrzucę jeszcze mini recenzje innych minerałów z jakimi miałam do czynienia.

Ciekawa jestem czy używacie minerałów :) ? I w jakiej formule?

62 komentarze:

  1. Nie miałam okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu wyprbować jakiś kosmetyków mineralnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duży wybór kolorków i bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam golden fair matującego i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie teraz tego odcienia używam, też w matującej formule
      idealny odcień :) a sam podkład istna bajka :)

      Usuń
  5. wybór kolorów jest rzeczywiście duży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny efekt i duży wybór odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam probki tych podładów i miło je wspominam. Dla mnie najlepsza jakie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie testuję minerały z Amilie no i jak na razie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! nigdzie nie mogłam znaleźć swatchy wszystkich odcieni. to zupełnie co innego niż kolor na stronie producenta. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę, mam nadzieję, że wielu osobom się przyda ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Od dziś mam pracę więc może w końcu będzie mnie na nie stać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję pracy!! :)
      a minerały AM są chyba najtańsze także na pewno będzie Cię stać ;)))

      Usuń
  11. słyszałam o nich tyle pozytywów,że jak wykończę moje podkłady to poważnie się nad nim zastanowię :) dzięki za świetne przedstawienie odcieni,jest bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji ich testowania, ale BEIGE Light ma fajny odcień, być może by mi pasował ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś podkład matujący Anabelle Minerals i byłam nim oczarowana ;) Jestem wielką miłośniczką kosmetyków mineralnych :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem o co chodzi, ale czasem się u mnie sprawdzają, a czasem nie :> ale i tak wolę wersję matującą niż kryjącą

    OdpowiedzUsuń
  15. mi osobiście przeszkadza ta przepaść między ciemniejszymi odcieniami Golden. Golden light był za jasny, a Golden medium za ciemny, nie wspominam o dark-to już ciemniejsze niż nie jeden bronzer. Dobrze jednak, ze można je mieszać, zawsze można kupić próbkę ciemniejszego i wymieszać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama mieszałam ostatnio, chciałam testery zużyć
      i nawet wyszły takie odcienie o jakie się starałam :)
      tylko trzeba powoli i cierpliwie, żeby nie przesadzić... ;)

      Usuń
  16. Wolisz mineralki Annabelle czy Amilie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię minerały obu firm: róże obu firm są świetne, zaś podkład z Annabelle, puder z Amilie bym wybrała :P
      a teraz wyjaśnię dlaczego: podkład z AM jest bardziej 'kremowy', daje lepsze krycie, ładnie stapia się z cerą, dając naturalny efekt - świetnie nadaje się dla początkujących minerałoholiczek - jest łatwiejszy w obsłudze
      podkład z Amilie dobrze kryje, ale porównując z AM trzeba tą 1-1,5 warstwy nałożyć więcej, na dłużej pozostawia z kolei buźkę matową ;)

      co do pudru z Amilie (Angel dust) to uwielbiam, używam jako primera pod i na podkład... i w duecie z podkładem AM są idealni :)

      Usuń
    2. Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz! No to przygode zaczne z Annabelle :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. proszę ;)
      mam nadzieję, że będą Ci służyły tak jak i mi ;)

      Usuń
  17. a ja używam minerałów Era MInerals. Masz jakies doswiadczenie z nimi, zeby porównac np. z Anabelle? Bo w zestawieniu z LL, podkłady od Ery kryja i trzymają się o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie miałam ani Ery, ani LL... jeszcze ;)

      Usuń
  18. Witaj :).
    Czy istnieje jakaś możliwość doboru podkładu Anabelle bez zamawiania testerów?
    Bo właśnie szukam czegoś mineralnego i nie mam pojęcia jak się do tego zabrać,
    Może coś doradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej od próbek zacząć, te ich są dość duże i bardzo wydajne
      przetestujesz i dobierzesz idealny odcień ;)
      nie ryzykowałabym od razu pełnowymiarowego opakowania...

      a co używałaś dotychczas? może podpowiem w jaki odcień masz celować z AM :)

      Usuń
    2. oo ja też bym prosiła o pomoc w doborze odcieniu! Jestem zielona w tym a chce zakupić podkład....

      Usuń
  19. Witaj, używam AM matujący Natural Fair,ale wydaje mi się być ...hmm za różowy? Moze doradzisz na jaki kolor zmienic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Fair przetestuj :)
      sama go używam i jest najlepszy ;)) zero różowości ;))

      Usuń
    2. Właśnie używałam kiedyś Vichy Dermablend 25 i na lato był ok,ale tez nigdy nie był idealnie dobrany. Ale np z tym AB Natural Fair jest różnie,czasem wydaje się być za różowy a potem jest świetny. Może to wina mrózow i zimna?

      Usuń
    3. wpływ temperatury też ma wpływ
      jak i kolor naszej cery
      każda cera też inaczej reaguje na różne temperatury .. ;) itd.

      Usuń
  20. Skisiłam bym się ale ciężko dobrać odcień ;( :i boję się tak kupić w ciemno a za kilka próbek zapłacę tyle samo jak za podkład ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co używasz teraz?
      tak najłatwiej jest pomóc i dobrać ;)

      Usuń
    2. Teraz używam azjatyckiego kremu BB i chce przerzucić się na coś delikatniejszego dla mojej skóry i na pewno dzięki temu skóra wyglądała by o wiele lepiej.

      Usuń
    3. ja właśnie z azjatyckich BB przerzuciłam się na minerały
      BB fajne ale nie ma porównania z minerałami :)

      celuj w "Goldeny" Fairest lub Fair ;)
      "Beige" idą w pomarańczowo-beżowy kierunek
      zas "Neutral" mają różowe tony..

      Usuń
    4. A ty masz chłodny odcień skóry czy ciepły ?

      Usuń
    5. Kochana a jaką masz karnację ciepłą czy zimną ?

      Usuń
    6. u mnie dość dziwnie, bo twarz mam dość chłodną i neutralną
      ale od szyi ciepły odcień i wiadomo, że do niej muszę się dopasowywać ;)
      tu zobacz efekt przed i po podkładzie http://kolorowoipachnaco.blogspot.com/2013/09/annabelle-minerals-podkad-kryjacy.html

      Usuń
    7. Dziękuję ;* Na pewno się skuszę i chyba kupie sobie dwa albo trzy próbki :)

      Usuń
    8. Mam do Ciebie ostatnie pytanie :) Który podkład jest lepszy kryjący czy matujący ? :) Tak samo jak Ty mam cerę tłustą w strefie T

      Usuń
    9. obie formuły lubię, podobnie kryją ;)) matująca troszkę dłużej trzyma mat

      ale pod podkład i na... daję jeszcze cieniutką warstwę pudru Amilie 'Angel Dust' w roli primera, głównie na strefę T
      wtedy jest jeszcze lepiej i nie waży mi się podkład (bo czasami tak było)...

      Usuń
  21. witam Alieneczka mam uprzejme zapytanie wlasnie mam zamiar zamowic sobie caly zestaw annabelle z ktyjacych jednak kolorow jest sporo jak dobrac najlepszy podklad i roz , ladnie na mojej twarzy wygladal diorskin nude 020 natural glow http://www.beautyholicsanonymous.com/2012/09/diors-new-nude-the-diorskin-nude-natural-glow-hydrating-makeup/, jaki myslisz dobrac roz zalezalo by mi aby ladnie konturowal moja chwilowo zaokraglona buzie :) myslalam o honey lub sunrise bo korektor glownie bedzie sluzyl jako primer na powieki i opochlizne pod oczami wiec mysle ze light.prosze o pomoc w doborze kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, od końca zacznę... korektor absolutnie nie light, on jest prawie biały, lekko zielonkowaty, na cienie pod oczami się nie nada, chyba że chcesz jak panda wyglądać ;)
      weź sobie MEDIUM, on jest jaśniutki i fajnie zakrywa cienie ;) sama go używam
      Róż ja wielbię Sunrise, taki różo-bronzer, ładnie konturuje twarz... ale Honey też lubię ;) pooglądaj swatche i zdecyduj, który bardziej Ci się podoba :)
      Podkład wydaje mi się, że idealnie będzie pasował GOLDEN FAIR :) Fairest na pewno byłby za jasny, zaś Light jest bardzo ciemny (duża różnica jest między fair a light), Neutral i Beige nie bierz pod uwagę (neutral mają różowe tony, beige pomarańczowe, a patrząc na ten Dior to idealny Golden jest) :))

      Usuń
    2. choć jak tak patrzę jeszcze na swatche Diora to radziłabym Ci zamówić najpierw 2 próbki: Golden Fair i Golden Light.
      Nie wiem czy to nie byłby jakiś odcień pomiędzy itp.
      Szkoda od razu pełnowymiarowe brać i żeby później leżał ;))

      Usuń
  22. witam Alieneczka mam uprzejme zapytanie wlasnie mam zamiar zamowic sobie caly zestaw annabelle z ktyjacych jednak kolorow jest sporo jak dobrac najlepszy podklad i roz , ladnie na mojej twarzy wygladal diorskin nude 020 natural glow http://www.beautyholicsanonymous.com/2012/09/diors-new-nude-the-diorskin-nude-natural-glow-hydrating-makeup/, jaki myslisz dobrac roz zalezalo by mi aby ladnie konturowal moja chwilowo zaokraglona buzie :) myslalam o honey lub sunrise bo korektor glownie bedzie sluzyl jako primer na powieki i opochlizne pod oczami wiec mysle ze light.prosze o pomoc w doborze kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  23. witam Alieneczka :)mam zamiar kupic caly zestaw kryjacy bardzo pomoz mi z doborem pudru najlepiej na mojej buzi wygladal dior nude 020 natural glow ,myslalm o golden light,korektor light i roz ,ktory bym traktowala jako branzer honey ,troche sie przytylo i musze wyszczuplic czyms buzie :) co polecasz ??

    OdpowiedzUsuń
  24. witam Alieneczka :)mam zamiar kupic caly zestaw kryjacy bardzo pomoz mi z doborem pudru najlepiej na mojej buzi wygladal dior nude 020 natural glow ,myslalm o golden light,korektor light i roz ,ktory bym traktowala jako branzer honey ,troche sie przytylo i musze wyszczuplic czyms buzie :) co polecasz ??

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ci dziekuje za odpowiedzi, sa wyczerpujace. mam jeszcze jedno pytanie czy z rozy sunrise czy honey bylby lepszy jako lamany bronzer ? co do pudru to podoba mi sie golden light ale jak mowilas wezme obie probki. przepraszam ze tyle razy mi sie wyswietlilo pytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honey jako bronzer się nadaje ;) w sumie to kolor typowo na bronzer ma ;))

      no lepiej wziąć 2 próbki, potestujesz i dopasujesz sobie odcień ;)

      powodzenia :)

      Usuń
  26. bardzo slicznie dziekuje, jestes niezastapiona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam jeszcze pytanie jedno uzywasz ich na sucho czy na mokro ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyszły jestem zachwycona poprostu genialne .dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to ;)
      miłego używania :)

      Usuń
  29. Dziękuję Ci za tego posta, właśnie wybieram swój odcień i mam nadzieję, że się nie zmieniły przez te dwa lata :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...