wtorek, 11 czerwca 2013

Annabelle Minerals - korektory mineralne (light, medium, dark) cz.1

Annabelle Minerals - korektory mineralne (light, medium, dark) 
część pierwsza mojej małej sagi ;)


Minerały Annabelle Minerals używam już od przeszło roku.
Recenzowałam je już, ale od tamtego czasu doszło mi troszkę kolorów a i doświadczenie mam większe w ich używaniu...
Polubiłam je od pierwszego użycia, a w przeciągu roku zauważyłam dużą różnicę.. jeśli chodzi o stan cery, który poprawił się między innymi dzięki minerałom. Minerały mają przyjazny skład... kryją nawet lepiej od niejednego podkładu drogeryjnego.. a cenowo wcale nie wychodzą drożej, jak wielu osobom się wydaje. Jedynie gorzej jest z dostępnością, ale można zamówić próbki .. w przypadku Annabelle Minerals dostępne są 1 g słoiczki, bardzo wydajne... wystarczają na kilka dni!!

 Jesienią 2012 firma uzupełniła asortyment o kilka jaśniejszych kolorów, dzięki czemu znalazłam swój idealny odcień (Golden fairest). W ciągu najbliższych dni wrzucę swatche wszystkich odcieni i recenzję podkładu kryjącego.
Za to dziś kilka słów o korektorach mineralnych Annabelle Minerals. I to od nich zacznę moją małą minerałową sagę.

Z Annabelle Minerals mamy dostępne 3 odcienie korektorów:
* light - bardzo jasny, biały z delikatnie zielonkowatymi tonami - idealnie kryje wszelkie czerwone niedoskonałości, 'gasi' je
* medium - nazwa kojarzy się z czymś ciemnym, ale to bardzo jasny, neutralny, beżowy kolor, bez różowych tonów
* dark - średni beż, z różowo-brzoskwiniowymi tonami


Kryją bardzo dobrze!!!
Do ukrycia zwykle mam wypryski... ukrywam je najpierw korektorem light (jeśli są czerwone, ze stanem zapalnym lub rozdrapane) a następnie nakładam korektor medium. Nakładam je zawsze na sucho - opuszkiem palca lub pędzelkiem.


Trwałość: bardzo dobra.
Wydajność niesamowita!!! Kupuję 1 g testery (7,50 zł), ponieważ pełnowymiarowego opakowania (4 g) w życiu bym nie zużyła w określonym terminie - 12 miesięcy. 1 g tester wystarcza mi średnio na ok 8 miesięcy, a zawsze mam co ukrywać i używam korektora do każdego makijażu. Wystarczy odrobina, nałożona opuszkiem lub pędzelkiem. Na stronie producenta odcień medium polecają do podkładów w odcieniu medium, tutaj się nie zgodzę. Ja go używam pod podkład kryjący 'Golden fairest', poniżej porównanie:


Korektor jest jaśniejszy, sino-beżowy i bardziej neutralny, ale nie przebija się przez podkład.

Nie zapycha, nie uczula. Ma naturalny skład. Kryje bardzo dobrze... a w dodatku pomaga w wysuszeniu wyprysków. Czego chcieć więcej? :)
Ja już na pewno nie wrócę do tradycyjnych korektorów i podkładów.
Za to chętnie potestuję inne minerały, tym bardziej, że coraz więcej pojawia się ich na naszym rynku .. i oby tak dalej :)

W 2 części napiszę o podkładzie kryjącym w odcieniu Golden Fairest, w 3 zaprezentuję wszystkie dostępne odcienie a w 4 jeśli będzie chcieli róże ;)

Używacie minerałów? Jeśli tak to z jakiej firmy polecacie?

32 komentarze:

  1. mia lam próbki pudrów tej firmy i chwale je sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji testować, ale czytałam wiele dobrych opini na ich temat :) Bardzo kusi, oj kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam puder mineralny, który średnio mi pasował a korektora jeszcze nie i chyba raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie takie produkty wysypują się i brudzą wszystko dookoła, jestem niezdarą

      Usuń
    2. he! nie raz i nie dwa miałam korektor na spodniach... ;)
      na szczęście podkłady używam z pełnowymiarowych opakowań, które są z sitkiem :D
      a z korektorem staram się uważać.... :D

      Usuń
  4. Kiedyś używałam podkładu mineralnego z avon i przyznam, że byłam zadowolona (miałam go z Irlandii a w tym czasie u nas w PL nie było i nie wiem czy ten akurat aktualnie jest) ale z korektorami nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te 'firmowe' często są mineralne tylko z nazwy, a szkoda..

      Usuń
  5. W przyszłości pomyślę o zakupie mineralnych korektorów z Annabelle. Ponieważ chwalę sobie pełnowymiarowe opakowanie podkładu. :)

    Nie wiem jednak, czy inne minerały które zamierzasz testować będą lepsze. A. wydaje się najbardziej optymalny jeśli chodzi o relację ceny do jakości i wydajności. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie te 'inne' różnie, póki co AM najlepsze ;) ciężko będzie im chociaż dorównać... a co dopiero przebić, jednak chcę poznać inne... a póki co i tak będę AM używać ;)
      mam kilka próbek, różnych firm i nie dość, że słabiej kryją.. to wchodzą w pory, podkreślając je...
      może osobny post sklepię o tych małych wtopach .. ;)

      Usuń
  6. Podkład i róże znam :) Korektorów nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a polecam.. o ile masz co ukrywać .. ;)

      Usuń
  7. Mam z tej firmy korektor pelno wymiarowy i duzy podklad, niestety najjasniejszy podklad z ich gamy jest dla mnie za ciemny ;(
    Musze go mieszac z maka ziemniaczana by by, jasniejszy, bo efekt samego podkladu jest tragiczny. Korektor dobrze kryje ale jak to mineralne kosmetyki po pewnym czasie zanika, wchlania sie w skore i wymagane sa poprawki. Ciekawa jestem Twojej recenzji podkladu kryjacego, bo moj tez jest z gamy kryjacej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to bladziutka jesteś ;) a jaki odcień masz z AM?

      z podkładu jestem bardzo zadowolona, choć bywa dzień, że troszkę na nochalu i czole się warzy
      jednak lepszych podkładów mineralnych na chwilę obecną nie miałam...

      Usuń
    2. Na poczatku mialam Natural Light bo by to naj jasniejszy obecnie mam wlasnie ten jak kogos maluje i dla siebie mam Beige Fairest, ktory i tak jest o ton za ciemny. Zgadzam sie z Toba jak dla mnie to tez jest najlepszy produkt mineralny, lepszego nie mialam i chyba nie znajde ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) planuję poznać.. szczególnie podkłady i puder Angel dust ;) itp.

      Usuń
  9. Nie używam minerałów i zadziwia mnie jak taki "proszek" potrafi dobrze kryć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy pierwszym użyciu też byłam w szoku...
      i pokochałam od razu ;)
      a niechętna byłam bardzo... nie rozumiałam zachwytów..
      na szczęście przeszłam na dobrą stronę i już do tradycyjnych podkładów itp. nie wrócę! :)

      Usuń
  10. Podoba mi się krycie i zielony ton:)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie zaczęłam przygodę z minerałami, właśnie z AM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super ;) mam nadzieję, że będziesz zadowolona tak jak i ja ;)

      Usuń
  12. akurat szukam korektora, więc widzę, że z minerałami sie polubię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sięgnęłam po ten korektor w odcieniu medium. Być może na wypryskach dobrze się sprawdza, niestety pod oczy w moim przypadku nie zdał egzaminu. W sumie mogłam tym pomyśleć, bo sproszkowany kosmetyk zawsze będzie się osadzał na linii zmarszczek. Tak więc gdyby ktoś chciał nim zatuszować zmarszczki i cienie pod oczami.. może sobie nie dac rady. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dziś ładnie się pod oczami sprawdził, nawet więcej nałożyłam
      i nie zebrał się w zmarszczkach, a specjalnie po Twoim komentarzu zwracałam uwagę ;)
      ale to dużo tez zależy od skóry...

      Usuń
  14. jestem zaskoczona kryciem :) wydawało mi się, że kosmetyki mineralne mają słabe krycie

    OdpowiedzUsuń
  15. Alineczko Kochana, mam zamiar zamówić kilka próbek AM. Nigdy ich nie stosowałam i sama nie wiem, jaki odcień będzie dla mnie dobry. Na pewno zakupię na początek kilka próbek podkładu. W zwiazku z tym mam tu do Ciebie pytanie. Czy korektor medium będzie dobrze korespondował z odcieniami Natural i Beige w wersji fair lub light? Mam obawy, ze moze byc troszke za ciemny. Jak myslisz? Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie za ciemny, spokojnie go klikaj
      bo light z kolei straszliwie przebija przez podkład...

      Usuń
    2. O! Dobrze wiedzieć:) w takim razie zamówię medium. Dziekuje za inspiracje;)

      Usuń
  16. Dzięki piękne za porównanie Golden Fairest i korektora Medium! Tego szukałam, bo odcień Light jest jasny, ale przeszkadzają mi zielone tony, a zastanawiałam się, czy medium nie będzie już za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...