sobota, 20 kwietnia 2013

Fitomed - Płyn różany do twarzy

Fitomed
Płyn różany do twarzy

Opis producenta:

Moja opinia:
Różany płyn do twarzy zamknięty jest w poręcznej, plastikowej butelce ze sprayem.


Spray dawkuje odpowiednią ilość mgiełki, która natychmiastowo odświeża twarz.
Wchłania się bardzo szybko, pozostawiając delikatnie nawilżoną, gładką i ukojoną twarz.

Używałam jej głównie po peelingu, do zraszania nałożonych na twarz glinek, a także do odświeżenia twarzy w ciągu dnia.
Świetnie spisuje się także jako baza pod makijaż, płyn idealnie przygotowuje twarz pod minerały, które używam. Można też utrwalić makijaż mgiełką, dzięki czemu podkład lepiej stopi się z cerą.

Na nadchodzące upalne dni - polecam schować do lodówki :)


Nie podrażniła mojej skóry twarzy, nie uczuliła mnie ani nie podrażniła.
Nie wysusza skóry, ani nie powoduje uczucia ściągnięcia.

Pachnie bardzo przyjemnie i świeżo - różami.

Bardzo polubiłam ten płyn, ma wiele zastosowań, a w dodatku jest bardzo wydajny.

Dawniej używałam wód termalnych, ten płyn różany z pewnością mi je zastąpi, tym bardziej, że jest dużo tańszy ;)



Cena: 11,50 zł
Pojemność: 200 ml
Dostępność: np. sklep Fitomed
Skład:




Znacie różany płyn Fitomed'u? :) Często używacie tego typu płyny, mgiełki, a może wody termalne?

20 komentarzy:

  1. nie znam,ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jego bardzo ciekawa, musi być naprawdę fajny na lato :>

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ogromną ochotę na tego rodzaju kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Testuję wersję z oczarem i póki co muszę powiedzieć, że jest to bardzo przyjemny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam,ale chetnie sie zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różanych kosmetyków nie lubię :/ Chociaż brzmi ciekawie - w innej wersji zapachowej byłabym na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego płynu jeszcze nie znam :D Mam tonik do suchej cery, ale musi poczekać, bo mam hydrolaty do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam soku z aloesu jako toniku i się sprawdza. różane wody jednak bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale z checia bym go wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam do czynienia z wodą różaną w formie mgiełki. Dotychczas korzystałam z wody termalnej, ewentualnie nanosiłam hydrolat na wacik, po czym przemywałam nim twarz. Fitomed postawił na niezwykle praktyczne rozwiązanie:) Moja mieszana cera uwielbia różane hydrolaty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj muszę sobie sprawić! Ja uwielbiam mgiełki w upały, tak miło orzeźwiają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno i tą wodę wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam okazji spróbować:<

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie mgiełki, ale chyba wolę czystą wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wodę różaną Dabur i jest fajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam nad nim od jakiegoś czasu, Twoja recenzja przekonała mnie że muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie mialam pojecia, ze Fitomed ma to cudo w swojej ofercie;) Chetnie sie skusze!;)

    OdpowiedzUsuń


Za każdy komentarz dziękuję! :) Sprawiają mi ogromną radość.
Blogi komentatorek (i komentatorów) chętnie odwiedzam, bez zaproszeń i nachalnej reklamy ;) Także proszę ich nie wklejać. Wszelkie linki lądują w spamie bez wyjątków.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...