wtorek, 21 sierpnia 2012

Bourjois - Delice de Poudre - puder bronzujący (52: Peaux mates)

Bourjois, Delice de Poudre, Bronzing Powder

odcień:  52: Peaux mates


Opis:
Puder brązujący, który wyglądem i zapachem przypomina czekoladę. Zamknięty jest w solidnym kartonowym opakowaniu wyglądającym jak książeczka. Znakomicie pachnie, daje bardzo subtelny i naturalny efekt.
 Dostępny w dwóch odcieniach: jaśniejszym (nr 51: Peaux claires/médianes) i ciemniejszym (nr 52: Peaux mates/hâlées).


Moja opinia:
Opakowanie bronzera mnie zachwyciło - kartonowe, ale bardzo solidne, zamykane jak książeczka, na magnes... skrywające w środku bronzer, przypominający wyglądem tabliczkę czekolady.
I tak też pachnie - delikatny czekoladowo-waniliowy zapach!!!
Niezwykle przyjemny w aplikacji.


Puder ma matowe wykończenie.
Zawsze bałam się bronzerów i unikałam, żeby nie narobić sobie jednej, wielkiej brązowej plamy na twarzy.
Ten bronzer jest dobrze napigmentowany, ale zarówno bardzo delikatny, mimo, że mam jego ciemniejszy odcień (nr 52: Peaux mates/hâlées).
Nie pyli, dobrze się go nakłada miękkim pędzlem.
Idealny do konturowania twarzy, nawet dla osób bez wprawy w nakładaniu takich kosmetyków (jak ja :)).
Łatwo 'dozować' go i kontrolować odcień, nakładając po trochu. Ciężko zrobić sobie nim 'krzywdę'.
Daje bardzo naturalny efekt - promiennej, zdrowej, delikatnie opalonej skóry.
Dodam, że mam jasną karnację i sprawdza się świetnie.

Trwałość: ok 8-10 godzin.

Puder ten ma bardzo dużą pojemność (16,5g), jest niezwykle wydajny... na pewno wystarczy na długi czas.

Jedyny minus to jego dostępność!  :(

Pojemność: 16,5 g
Cena: 59,90zł

22 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie. Jednak cena ostudza zpędy do kupna :(

    OdpowiedzUsuń
  2. JA CHCĘĘĘĘ!!!
    Kocham Bourjois. Bronzery też. Paradoksalnie, są o wiele korzystniejsze niż róże dla mojej bladości (a narzekam na nią nawet latem, słońce mnie po prostu nie lubi). Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoo, jaka czekoladka:D Ma ładny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Bourjois, bo mimo, że są drogie to są mega wydajne. A tego bronzera już dawno w mojej drogerii nie widziałam, dlatego byłam ciekawa jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię, z wydajnością się zgodzę - zarówno cienie, jak i nawet błyszczyki są bardzo wydajne..

      z dostępnością jest tragedia wg mnie :( sama szukałam jeszcze rozświetlacza z tej serii, ale nie ma :(

      Usuń
  5. też go mam daje fajny delikatny look:) fajnie to wygląda, cena za wysoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena nie najniższa, ale z drugiej strony ... przy jego wydajności wystarczy na naprawdę bardzo długi czas ;)

      Usuń
  6. fajnie wygląda, ale chciałabym go zobaczyć jeszcze na piliku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy okazji wrzucania makijaży pokażę go w pełnej okazałości ;))

      Usuń
  7. kupię napewno! bo mnie wczoraj jeszcze koleżanka o nim przekonywała że jest mega wydajny aaa i ten zapach:p

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam róże z Bourjois i spisują się świetnie. Jeśli ten cudak jest taki sam, to warto go kupić, tyle że ja pierwszy raz go na uczy widzę. Muszę się rozejrzeć ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cena może i wyższa ale jest bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglada ładnie i zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się, ale ta cena nie jest zbyt przyciągająca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam białą czekoladę z tej samej serii i nie wyobrażam sobie bez niej mojego makijażu :) Bardzo ładnie rozświetla no i ten zapach! Kupiłam gdzieś w internecie. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mnie to kusiło- wygląd tego kosmetyku naprawdę zachęca do kupna. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na twarzy :(
    ktoś tu pisał, że jest jeszcze biała czekolada- rozświetlacz, nawet nie wiedziałam! chcę oba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białą dostać... to nie lada sztuka
      tutaj go użyłam, ale zdjęcie z fleszem i słabo go widać http://kolorowoipachnaco.blogspot.com/2012/02/technic-high-lights-rozswietlacz-do.html

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...