wtorek, 12 czerwca 2012

Makijaż: Sleek Acid - próba pierwsza

hej Piękne
dziś mój pierwszy makijaż z paletką Sleek ACID :)
pierwszy komentarz jaki dostałam: 'wyglądasz jak upiór' ;)
niestety tak też się w nim czuję...
niewyjściowy strasznie :D


jak zła osa ;)
na powyższych wyszły zakłamane kolory, w rzeczywistości są bardziej rażące ;)

tu w innym świetle:

cosik krzywe oczy mi wyszły ;D

(przepraszam, że większość zdjęć nieostra, ale inaczej nie umiem :P)

użyłam:
bazę pod cienie ArtDeco
paletę Sleek Acid
tuszu do rzęs Manhattan Ultimate Definition

Paleta fajna do zabawy :) Ale na wyjścia jak dla mnie absolutnie nie, przynajmniej nie te kolory, które użyłam, z wyjątkiem fioletu :)

I jak 'poraziłam' Was? :)
Zmalowałyście kiedyś neonki na powiekach?

pozdrawiam
Alieneczka

39 komentarzy:

  1. ładny makijaż i jakie ty masz ślicznie rzęsy takie długie.Moje są sztywne jak drut ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Co z tego, że nie wyjściowy. Na zdjęciach wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowo sesyjny makijaż :)

    A jakie Ty masz rzęsy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło ładnie, ale wyjść na dwór to bym nie wyszła:D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Wam :)

    Lacquer-maniacs ja też bym nie wyszła, wszystkie inne które wcześniej pokazywałam jak najbardziej, ale ten kompletnie nie nadaje się, nawet na spacer na odludziu :D
    tu na zdjęciach i tak łagodnie wygląda, w realu bardziej raził :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny makijaż, pokaząłas ładną tęczę :) podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ładna tęcza :) też bym w takich kolorkach nie wyszła - za pstrokato trochę jak na 'makijaz do ludzi' ;) ale zależy co kto lubi i co komu pasuje, bo ja też jak upiór bym wyglądała w takich kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne kolory! Makijaz rewelka :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego jak upiór?
    mi się podoba
    podpisuję się pod opinią Beauty Wizaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję wszystkim :* :)
    Mala0727 podstawowy błąd to różowo-bordowy cień na dole, przez niego popsułam 'efekt'

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny makijaż, masz świetne rzęsy, a co do brakującego według Ciebie zdjęcia-tak jak już napisałam pod twoim komentarzem-darowałam sobie zamknięte oczy, skoro chodziło mi o zaakcentowanie dolnej powieki. ;)Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje rzęsy są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się tam podoba. Taki inny ;) Masz piękne oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powtórzę i tu: bardzo mi się podoba, jest taki elficko - nimfowy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. no coś Ty, jaki upiór??? mi ise podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie Ci wyszedł ten make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję :)
    cieszy mnie to, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz tak niesamowite rzęsy że siedze i wyglądam tak :O

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba sobie ktoś jaja robił!
    Wygląda to obłednie!!!
    Dlaczego ja tak nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhhh dziękuję :)
      potrafiłabyś na pewno ;) :)

      Usuń
  20. Oj tam, zaraz niewyjściowy - piękny jest. Lato mamy, szalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kolory, piękne oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. E tam, bo takie makijaże są jak eksponat, nie na wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hee jak użyłam tej palety pierwszy raz to mój młodszy brak tez to skomentował, ale nie będę mówiła jak.. ja sie świetnie czuje w takim kolorowym makijażu :) czuje jakby mi oczy świeciły w ciemnościach, dosłownie!

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie się podoba :) Ale masz rzęsy!!!
    Upiory maja chyba raczej podkrążone i czarne oczyska ;)

    OdpowiedzUsuń


Za każdy komentarz dziękuję! :) Sprawiają mi ogromną radość.
Blogi komentatorek (i komentatorów) chętnie odwiedzam, bez zaproszeń i nachalnej reklamy ;) Także proszę ich nie wklejać. Wszelkie linki lądują w spamie bez wyjątków.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...